hmm volgens mij als iemand problemen en vragen heeft over games/spielerij dan worden er toch ook antwoorden verwacht?
Nou een topic als die van : veel voorkomende problemen bij BF2.
Deze lijkt mij super goed bij SPV passen, de topic starter noteert problemen die veelvoorkomend zijn en plaatst ook oplossingen die als antwoorden dienen als iemand vraagt: Ik heb een probleem, hoe los ik dat op
antwoord : ja kijk in mijn topic hier is je probleem met de oplossing!
btw mod, dit is geen aanval ofzo maar ik was het niet eens met de opmerking in de nieuwe sticky topic.
Wat betreft mijn game probleem,
Ik heb een kennis die sindskort World of Warcraft heeft gekocht, bij de installatie van CD2 blijft de installatie hangen. Hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en zelfs na alle configuratie blijft het probleem steken bij CD2.
Nu heeft hij mijn cd2 geprobeerd en daar loopt hij wel verder op.
Ook viel het ons op dat zijn WOW versie verschillend was qua cd's, die van hem zijn lichter van kleur.
De cd's zijn onbeschadigd en net uit de doos.
WoW werkt nu wel bij hem, en draait als een zonnetje.
Mijn vraag is :
Wie heeft dit probleem eerder meegemaakt? ik kan niks vinden over defecte cd's op google of de GOT search.
peace
Nou een topic als die van : veel voorkomende problemen bij BF2.
Deze lijkt mij super goed bij SPV passen, de topic starter noteert problemen die veelvoorkomend zijn en plaatst ook oplossingen die als antwoorden dienen als iemand vraagt: Ik heb een probleem, hoe los ik dat op
antwoord : ja kijk in mijn topic hier is je probleem met de oplossing!
btw mod, dit is geen aanval ofzo maar ik was het niet eens met de opmerking in de nieuwe sticky topic.
Wat betreft mijn game probleem,
Ik heb een kennis die sindskort World of Warcraft heeft gekocht, bij de installatie van CD2 blijft de installatie hangen. Hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en zelfs na alle configuratie blijft het probleem steken bij CD2.
Nu heeft hij mijn cd2 geprobeerd en daar loopt hij wel verder op.
Ook viel het ons op dat zijn WOW versie verschillend was qua cd's, die van hem zijn lichter van kleur.
De cd's zijn onbeschadigd en net uit de doos.
WoW werkt nu wel bij hem, en draait als een zonnetje.
Mijn vraag is :
Wie heeft dit probleem eerder meegemaakt? ik kan niks vinden over defecte cd's op google of de GOT search.
peace