[WoW] Installatie blijft hangen bij CD 2 *

Pagina: 1
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
hmm volgens mij als iemand problemen en vragen heeft over games/spielerij dan worden er toch ook antwoorden verwacht?

Nou een topic als die van : veel voorkomende problemen bij BF2.
Deze lijkt mij super goed bij SPV passen, de topic starter noteert problemen die veelvoorkomend zijn en plaatst ook oplossingen die als antwoorden dienen als iemand vraagt: Ik heb een probleem, hoe los ik dat op ;)

antwoord : ja kijk in mijn topic hier is je probleem met de oplossing!

btw mod, dit is geen aanval ofzo maar ik was het niet eens met de opmerking in de nieuwe sticky topic.

Wat betreft mijn game probleem,

Ik heb een kennis die sindskort World of Warcraft heeft gekocht, bij de installatie van CD2 blijft de installatie hangen. Hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en zelfs na alle configuratie blijft het probleem steken bij CD2.

Nu heeft hij mijn cd2 geprobeerd en daar loopt hij wel verder op.
Ook viel het ons op dat zijn WOW versie verschillend was qua cd's, die van hem zijn lichter van kleur.
De cd's zijn onbeschadigd en net uit de doos.

WoW werkt nu wel bij hem, en draait als een zonnetje.
Mijn vraag is :

Wie heeft dit probleem eerder meegemaakt? ik kan niks vinden over defecte cd's op google of de GOT search.

peace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, al geeft hij geen precieze error dat er iets mis is met CD2. Hij blijft hier echter wel hangen! Is zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Kan het zijn dat ie bij model.mpq blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op het forum van WOW zelf....
Daar staat het vol met soortgelijke problemen.

Ik ga hier niet zozeer mijn mening ventileren over Blizzard's aanpak hiervan, dat laat ik aan jullie zelf over.
Kan je wel vertellen dat ik altijd FAN ben geweest van WarCraft... echter de huidige praktijken weerhouden mij ervan om WOW aan te schaffen :p (zeg ik lekker toch een beetje hoe ik erover denk :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzameltopics van problemen zijn niet de bedoeling. De hele reden van SPV is om juist de technische vragen uit de grote topics te krijgen. Een sticky kan wel, maar er zijn te weinig problemen met WoW om dat te doen vind ik. In tegenstelling tot Battlefield 2 is het geen brak product :)

Ik heb de titel van je topic wat aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
[rml][ WoW] Install traag[/rml]

mijn topic, toen wow pas uit was. Ik kamp er ook mee, en zoek nog graag naar een oplossing O+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HENNEP schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:33:
Kan het zijn dat ie bij model.mpq blijft hangen?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
het blijkt dat er verschillende versies zijn van WOW cd's.

Ik heb zelf WOW cd's die redelijke een donkere bruine kleur hebben. deze werken perfect.
Die kennis van mij heeft WOW cd's waarvan het bruine meer richting GEEL oogt.

Dus mijn conclusie is namelijk dat als je de "gele" cd's hebt dat die waarschijnlijk niet goed zullen werken.

btw, mijn cd1 is gister gebroken, weet iemand toevallig waar ik eventueel een nieuwe losse cd1 kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel gewoon even met Blizzard die zullen vast wel een service daarvoor hebben.
De man bij Blizzard raadde me aan om de CD op je harde schijf te kopiëren en hem vanaf daar te installeren, ik ben er nu bezig mee :)

/update: ik geef het op, ik ga een nieuwe CD vragen, want hij geeft een copyerror als ik CD2 probeer te kopieren naar mijn HDD...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Jooooo, hier ook problemen, hij blijft hangen op CD 2 ........

Hier een topic met nog 100den gedupeerden :( .

http://forums-en.wow-euro...58608&p=1&tmp=1#post58608

De door blizzard daar geposte pleistermethodes werken natuurlijk voor geen meter.
Het komt er gewoon op neer dat je je game niet kan spelen, maar wel betaalt hebt voor je game.
Gezien het topic, geldt dit voor heel veel mensen, omdat het in dit topic om mensen gaat die hun account al hebben geactiveerd.....

Ik ben blij dat ik dat nog niet heb gedaan, anders is zo je speeltijd weg.......
Misschien blizzard zijn manier om overvolle servers tegen te gaan ;)
Dat gaat ze dan zeker lukken, want ik breng et spelleke mooi terug naar de winkel....
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:54:
ik geef het op, ik ga een nieuwe CD vragen, want hij geeft een copyerror als ik CD2 probeer te kopieren naar mijn HDD...
Dit helpt niet, het ligt namelijk niet aan de cd.........
Zelf al het spel omgeruild voor een ander, zelfde fout op cd 2 ......
Bij maten doet ie het ook niet, misschien een probleem met de cds die nu op de markt komen?

[ Voor 35% gewijzigd door chrisstructor op 05-08-2005 22:13 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Iemand een oplossing gevonden?
Anders kan ik de cdtjes terug gaan brengen namelijk.... :(

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Zoals ik net al zei :

Er zijn 2 types cds op de markt.

Een set cd's met een lichtere kleur bruin en een set met donkere kleur bruin.

De lichtere kleur bruine cd2 vertoont problemen bij vele mensen.
de donkere kleur bruine cd2 vertoont GEEN problemen.

dus kijk even of je dezelfde cd hebt gekregen toen je 'm omruilde.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mja ik speel geen WOW.

maar ik heb wel hetzelfde probleem gehad met painkiller en met codename:panzers phase one.
bij deze bleef die ook hangen na het verwisselen van cd's om te installeren, ook van alles geprobeerd.
dus heb ze gewoon in de winkel omgeruild en daarna ging het gewoon goed.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clangedin
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 08:25
Ik had hetzelfde probleem en na wat zoeken op de amerikanse fora van wow heb ik de mogelijke fout gevonden. Om de een of andere reden werkt de wow installatie niet lekker als je 2 reepjes geheugen hebt. Toen ik een van de reepjes eruit haalde werkte de instalatie perfect.

Ik heb mijn geheugen nog gecontroleerd op fouten, maar het werkte perfect dus daar lag het niet aan.

Hopelijk hebben jullie er iets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Clangedin schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:11:
Ik had hetzelfde probleem en na wat zoeken op de amerikanse fora van wow heb ik de mogelijke fout gevonden. Om de een of andere reden werkt de wow installatie niet lekker als je 2 reepjes geheugen hebt. Toen ik een van de reepjes eruit haalde werkte de instalatie perfect.

Ik heb mijn geheugen nog gecontroleerd op fouten, maar het werkte perfect dus daar lag het niet aan.

Hopelijk hebben jullie er iets aan
Dat zou best eens kunnen zijn, met mijn volgende WoW install zal ik 1 reepje er ook eens uit halen, kijken of dat werkt.

Iniedergeval bedankt voor de tip :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Ook al zou het werken met 1 reepje....
Moet ik bij iedere patch zeker er weer effe een reepie uit rukken......
Het moet toch niet gekker worden zeg..
Dan breng ik die zooi wel terug....

In ieder geval bedankt voor de tips ;)

[ Voor 11% gewijzigd door chrisstructor op 08-08-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Nogmaals omgeruild, weer het gezeik op cd2 :( .

Dan nog is het hier niet toegestaan ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 11-08-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Ik heb wel op i-net een installer tome 2.mpq BETA kunnen vinden.
Werkt deze met de officiele tome.mpq's van de werkende gekochte cd's 1 , 3 en 4 ??

[ Voor 10% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

De file-size van de beta mpq is anders als de file-size van de niet beta.....
Dit geeft ie tijdens installen ook aan en breekt vervolgens de installatie af.....
Werkt dus niet ;) .

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Een vriend van me had er ook last van, vrij simpel opgelost: HDD onder de arm en mijn WoW install op zijn schijf gezet en spelen maar.
Had hij ook direct alle handige instellingen en addons! ;)

Niet echt een tip maar misschien een mogelijkheid om eens rond te kijken naar iemand die hem al heeft?

• chrisstructor

chrisstructor

Anders was ik wow al aan het spelen he ;)

• chrisstructor

chrisstructor

Ik heb de installer tome 2.mpq van iemand gekregen.
Installatie verliep nu zonder problemen.....
Triest dat er zo'n productiefout zit in de nu op de markt zijnde wow cd's :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Wat een drama met die 2de cd. Heb geprobeerd om 1 reepje geheugen eruit te halen, maar ook dan liep ie niet verder.

Heb wel op het WoW forum een link gevonden met een redelijk aantal opties om het te laten werken.

https://forums-en.wow-eur...ch-support-en&t=58608&p=5

Ben ook bezig met een alternatief en dat is de DVD versie downloaden en kijken of deze wel installeert.

Nog geen tijd gehad om de opties van het forum te proberen, maar sommige lijken best de moeite waard.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download anders gewoon de volledige client:

http://giga-download.ngi.it/dl.php?f=3336&go=1

Moet je daarna nog wel patchen naar 1.6.1 natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dit probleem te omzeilen moet je de inhoud van alle 4CD-ROMS naar één map op je harde schijf kopieren. Vervolgens het spel van daaruit installeren.(er wordt niet meer naar cd-roms gevraagd) Werkt uitstekend!
Sometimes it can be so simple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklyn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 18:23
Was het maar zo simpel. Heb het spel ook gekocht via BOL.com en heb nu net de 2 set cd's binnen en net als met de eerste problemen met CD 2.

Kopieren van CD 2 naar mijn HDD lukt niet windows geeft steeds een cyclische redunantie fout aan. Image maken met clonecd lukt wel maar zodra ik cd 2 mount dan geeft de installer een foutmelding mbt tot Installer Tome 2.mpq (ja het zelfde bestand als niet gekopieerd kan worden naar mijn HDD).De overige 3 cd's kan ik overigens wel zonder problemen kopieren.

Jammer maar helaas. Stuur het zooitje wel weer terug en dan maar geen WoW voor mij.

Good judgment comes from experience. Experience comes from poor judgment.
My system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Ik had hetzelfde probleem. Cd terug gebracht naar de winkel en ze gingen het uitzoeken.
Ja, mijn r^&%! Mijn account liep al dus wilde niet wachten.
Heb het spel geleend van een collega en die installeerde wel.
Er is idd een verschil met de cd's. Je hebt 2 kleuren. Een beetje geel en een beetje grijsbruin.
Gruisbruin zijn goed, geel doen moeilijk.

Cd's dus geleend en spel zonder problemen geinstalleerd!
Belt de winkel 8lvl's later :9 .
Er is geen probleem met de cd's doet het gewoon. :(
Advies:

Leen het spel van een ander, want het gaat puur om de key. Je MAG zelfs van blizzard het spel uitlenen
samen met de guest key. Installeer het spel en maak direct een copy en zet die op dvd. Je kan later het spel gewoon van dvd op je HD ' slepen ' en het werkt. Hij schrijft namelijk niks weg naar je registry.

Installeer het op een andere pc en maak er DAAR dan een copy van. Plaats die copy dan op je pc.
Bij mij was het zo erg dat ik het spel geleend heb van een collega en dat ik daar een copy van gemaakt heb, om vervolgens een week later die gecopieerde versie WEER uit te lenen aan een andere collega, die dankzij dezelfde copy kon spelen. Drie man een origineel spel en maar 1 versie die werkt. Hoezo geen GROOT probleem met WOW :(

Maar goed succes en het is de moeite waard om wel een goede versie in handen te krijgen.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Pagina: 1