Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
En als je een andere functie probeert te gebruiken? Heb je wel een instantie van je klasse aangemaakt? Heb je al andere dingen geprobeerd? Zo ja, wat dan en wat lukte daar niet mee?
Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"
Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De rest van je code zou ook handig zijn 
(of in ieder geval de delen die er toe doen, object def, methode, instantiatie)
(of in ieder geval de delen die er toe doen, object def, methode, instantiatie)
[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 03-08-2005 11:40 ]
Ik heb andere functies geprobeerd en deze werkten ook niet.
Ik heb dan maar een paar dingen wat andere namen gegeven en nu werkt het wel (waarom kwam ik daar niet eerder op?)
Ik vermoed dat het met register_globals fout is gegaan, omdat er ook een sessie loopt met de key forms2. Helaas kan register_globals niet af omdat andere delen dan niet meer goed werken die door iemand anders zijn gemaakt
Toch bedankt voor jullie hulp.
Ik heb dan maar een paar dingen wat andere namen gegeven en nu werkt het wel (waarom kwam ik daar niet eerder op?)
Ik vermoed dat het met register_globals fout is gegaan, omdat er ook een sessie loopt met de key forms2. Helaas kan register_globals niet af omdat andere delen dan niet meer goed werken die door iemand anders zijn gemaakt
Toch bedankt voor jullie hulp.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt