Toon posts:

geen beeld bij aansluiten tv op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n lcd tv aangesloten op m'n pc mbv een video-s aansluiting ,ik heb wel beeld maar wanneer ik een filmpje afspeel met WindowsMediaplayer of een dvd met Powerdvd zie ik geen film. Het programma is wel zichtbaar maar geen film. Als ik een mp3-tje draai zie ik op m'n tv wel de visualisties van mediaplayer. Wat doe ik niet goed?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Overlay aanzetten in de instellingen van je videokaart.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik dat doen?
Ik heb nVieuw op "clone" staan ,er is ook nog een keuze "dualview"

Heb inmiddels wat gevonden en ik heb nu beeld. Er zit alleen geen geluid bij terwijl dit wel op de computer is te horen.
Wat kan ik hier nou nog aan doen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 13:28 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Mja, mijn glazen bol is stuk....dus ik moet maar een beetje gokken, je gebruikt nView dat zou er op kunnen duiden dat je een nvidia kaart hebt.... :)
Het geluid...tja door de video kabel gaat helaas geen geluid heen, je hebt nu je beeldscherm aan je tv gehangen, dus je tv is een soort monitor geworden, als je daar geluid op wilt zul je je uitgang van je geluidskaart aan de tv moeten hangen. Als je wilt weten hoe dat moet, zul je heel wat meer info moeten geven; bv type aansluitingen ect ect, en misschien een beetje voorwerk doen door ff te zoeken in dit forum zoals de faq bv. AV FAQ; Veelgestelde vragen en misschien De grote tv-out FAQ

[ Voor 6% gewijzigd door Caveman op 03-08-2005 17:00 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ,ik dacht dat het allebei door het kabeltje ging. Ik ga eerst zelf ff verder proberen.