Toon posts:

[Explorer] Aanvullen van adres wanneer temp-files weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een 'probleem' met internet explorer. Wanneer ik bij de Internet-Opties alle tijdelijke bestanden verwijder (geschiedenis, temprary internet files, etc) zijn er tóch nog bepaalde adressen die worden aangevuld wanneer ik deze intyp bij de adresbalk. Worden sommige URL's buiten mijn weet ook nog ergens anders opgeslagen??

Ik ben er al achter gekomen dat wanneer een URL in de favorieten staat, deze automatisch wordt aangevuld wanneer deze wordt ingetypt. Maar m'n favorieten heb ik nu leeggehaald, en bij bepaalde normale adressen zoals bijvoorbeeld www.hardware.info staan gewoon nog ergens in het geheugen.

Kent iemand dit probleem?? En zo ja, hoe los je het op :)

Met groet,
GoBat

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

In Internet Explorer6:

Tools >> Internet options >> Content: zie je een kopje Personal information en 2 buttons: Autocomplete en My Profile.

Op Autocomplete klikken en je ziet een aantal mogelijkheden om je geschiedenis te wissen en eventueel op te slaan.

BTW: Dit is de engelse versie van IE. De buttons kunnen in het NL iets anders heten.

Daarnaast horen Internet Explorer problemen in Software Algemeen :)

[ Voor 39% gewijzigd door aReaRe op 03-08-2005 10:16 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Zoals hierboven :) Move naar Software Algemeen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat autocomplete etc had ik allemaal al gewist, en die FAQ had ik al doorgelezen. Maar dat ding bleef toch nog aanvullen. Echter heb ik het probleem nu wel kunnen oplossen. Ik heb in veilige modus met alleen een opdracht-prompt alle index.dat files gewist. (uit geschiedenis, temporary internet files, cookies) Zowel in alle subdirectories van document and settings (default user, network user etc) ... en in de windows\system32\config directory Nu lijkt alles echt helemaal schoon!.

Groet
GoBat
Riemer schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:13:
In Internet Explorer6:

Tools >> Internet options >> Content: zie je een kopje Personal information en 2 buttons: Autocomplete en My Profile.

Op Autocomplete klikken en je ziet een aantal mogelijkheden om je geschiedenis te wissen en eventueel op te slaan.

BTW: Dit is de engelse versie van IE. De buttons kunnen in het NL iets anders heten.

Daarnaast horen Internet Explorer problemen in Software Algemeen :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Inderdaad, handmatig index.dat's verwijderen is de oplossing :) Eventueel werken 3rd party tools ook :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!