Bij mij zaten die frontjes ook los en het ombuigen wat Sebastard aanraadde lukte niet. Ik heb het volgende gedaan: pak een stuk van dat tweezijdig klevend plakband dat van een soort 'schuim' gemaakt is, ongeveer 1 à 1,5 mm dik (dus een stuk dikker dan plakband voor de duidelijkheid

).
Haal de voor- en achtercovers eraf, en plak op bepaalde plaatsen waar hij het ergst kraakt aan de binnenkant van de covers strookjes van dat tweezijdig klevend plakband, maar laat de beschermlaag erop zitten (je wil tenslotte niet dat je covers vastgeplakt worden!). Doe dit een beetje netjes en probeer de covers erop te zetten. Kraken ze nog steeds (bij mij was het in één keer opgelost), dan heb je te weinig tape gebruikt en moet er meer op; gaan ze er helemaal niet op dan heb je -verrassing- teveel gebruikt of het op een verkeerde plek geplakt. Bij mij moest ik relatief veel druk uitoefenen om de covers erop te krijgen, maar hij kraakt nu helemaal niet meer.
Het kraken aan de achterkant van de ondercover heb ik opgelost door aan de binnenkant van de vóórcover, ter hoogte van waar die klemmetjes van de ondercover erin gaan, een vierkantje van die tape van ongeveer 3,5x3,5mm te plakken. De haakjes worden daardoor 'klemgedrukt', maar omdat de tape van een soort materiaal gemaakt is dat indeukbaar is, krijg je het er toch in. Daarna drukt de tape het geheel vast (doordat het zo dik is dat er geen ruimte meer over is waarin de covers kunnen bewegen).
Resultaat is echt perfect, je ziet er aan de buitenkant niks van, de covers kunnen nog prima verwijderd worden indien nodig (datakabel bijvoorbeeld

) en hij kraakt totaal niet meer.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy