Toon posts:

HELP M'n cover van m'n 3310 zit los.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb k bijna een week een Nokia 3310 B-), en nu zit m'n cover los. Hij zit er goed op, maar vanonder "kraakt" ie.

Is ie nu kapot? :(

K denk dat het komt, omdat k hem er al wel vaak heb afgehaald. I.v.m. m'n datakabel.

Is hier wat tegen te doen? Plakband is ook niet alles! :( Want bij m'n 3210 had k hier nooit last van. Voor de rest is die 3310 een perfect gaaf foontje.

Verwijderd

Ik zei het hier al... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104930

Ik heb er zelf ook een, en heb hetzelfde probleem. De Nokia 3310 is een heel fijn ding maar de buitenkant (dus de frontjes) rukken!

Wat je kunt doen... HEEL VOORZICHTIG, en dan zeg ik ook HEEL VOORZICHTIG de twee onderste lipjes IETS en HEEL ZACHTJES naar buitendrukken. Maar, dit kan maar drie tot vijf keer... daarna gaat het niet meer. Als je dat gedaan hebt zit het frontje weer lekker strak. Maar nogmaals, dit kun je maar een paar keer doen.

Ik heb een nieuw frontje gekocht en daarna er NOOIT meer aangezeten... Nokia 3310 is qua menu en kunnen mooier dan de Nokia 3210, maar de Nokia 3210 is kwalitatief (plastics) veel beter!

Succes en DOE HET VOORZICHTIG!

Verwijderd

Oja... Red eerst je bestaande frontje... geef daarna pas veel geld (f 60,- tot f 70,- piek) uit aan een nieuwe...

Verwijderd

Je had weer gelijk Sebas.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat ombuigen is wel heel leuk :(, maar er moet toch een betere oplossing zijn? Of is dit een verkoop techniek van Nokia om meer covers te verkopen? Want dan krijgen ze een beetje M$ trekjes en die vind k om te kotsen! :r

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 15:32 schreef Tweaky het volgende:
Ja, dat ombuigen is wel heel leuk :(, maar er moet toch een betere oplossing zijn?
Vrees van niet... Vijf-zes keer je frontje eraf halen en hij zit al los... Je moet gewoon niet te veel aan je covers komen. Als je ze niet loshaalt is er niets aan de hand. Maargoed... daar heb jij weinig aan met een datakabel...

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Op zondag 14 januari 2001 15:32 schreef Tweaky het volgende:
Ja, dat ombuigen is wel heel leuk :(, maar er moet toch een betere oplossing zijn? Of is dit een verkoop techniek van Nokia om meer covers te verkopen? Want dan krijgen ze een beetje M$ trekjes en die vind k om te kotsen! :r
"Trekjes"???

Nokia :r:r:r:r

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 15:42 schreef Config het volgende:
"Trekjes"???

God, er moet er weer een zeiken hoor... Misschien een idee om dit forum te hernoemen naar Gathering of Zeikerds, want meer wordt er de laatste tijd niet gedaan...

STEL JE NIET ZO AAN! :(

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 14:13 schreef Sebastard het volgende:
Oja... Red eerst je bestaande frontje... geef daarna pas veel geld (f 60,- tot f 70,- piek) uit aan een nieuwe...
waar haal je die dan, bij www.stuntprijzen.net zijn ze maar 45 piek. Ik heb gelijk de Iceberg Grey besteld, die roeleert best wel heel erg :):):)

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 16:10 schreef DeathKenny het volgende:
Ik heb gelijk de Iceberg Grey besteld, die roeleert best wel heel erg :):):)
I know :)

Heb je die spierwitte gezien? Wow, dat zou ik nooit op m'n telefoon doen... heel lelijk! Althans, vind ik...

Verwijderd

Met welke software kun je in je telefoonboek neuzen en editen? Want Logomanager werkte niet goed bij mij. Of had ik een verkeerde instelling te pakken?

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt logomanager wel. Allen disconnect ie elke 5sec. :(

K denk dat k morge maar eens langs de kijkshop ga om zo'n licht blauw frontje...is wel kwel....:9~

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 17:01 schreef Sebastard het volgende:

I know :)

Heb je die spierwitte gezien? Wow, dat zou ik nooit op m'n telefoon doen... heel lelijk! Althans, vind ik...
Ja die heb ik ook gezien ja, die is echt niet mooi. maarja der moeten ook mensen zijn die hem dus wel mooi vinden >:)>:)

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 17:49 schreef Tweaky het volgende:
Bij mij werkt logomanager wel. Allen disconnect ie elke 5sec. :(
Precies, dat deed ie bij mij ook. Een logo'tje uploaden lukt net, maar een sms je opstellen gaat nie lukken :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 januari 2001 19:43 schreef pentagon het volgende:

[..]
Precies, dat deed ie bij mij ook. Een logo'tje uploaden lukt net, maar een sms je opstellen gaat nie lukken :(
Probeer dan eens LogoExpress. Deze disconnect niet. Alleen lukt het me niet om er een beltoontje mee op m'n 3310 te krijgen.

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 15:42 schreef Config het volgende:

[..]
"Trekjes"???

Je was laatst van plan om ook een 3310 te kopen >:)

• Craftman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Gezeik allemaal over loszittende, kreunende frontjes... :r :?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:07
Bij mij zaten die frontjes ook los en het ombuigen wat Sebastard aanraadde lukte niet. Ik heb het volgende gedaan: pak een stuk van dat tweezijdig klevend plakband dat van een soort 'schuim' gemaakt is, ongeveer 1 à 1,5 mm dik (dus een stuk dikker dan plakband voor de duidelijkheid :)).

Haal de voor- en achtercovers eraf, en plak op bepaalde plaatsen waar hij het ergst kraakt aan de binnenkant van de covers strookjes van dat tweezijdig klevend plakband, maar laat de beschermlaag erop zitten (je wil tenslotte niet dat je covers vastgeplakt worden!). Doe dit een beetje netjes en probeer de covers erop te zetten. Kraken ze nog steeds (bij mij was het in één keer opgelost), dan heb je te weinig tape gebruikt en moet er meer op; gaan ze er helemaal niet op dan heb je -verrassing- teveel gebruikt of het op een verkeerde plek geplakt. Bij mij moest ik relatief veel druk uitoefenen om de covers erop te krijgen, maar hij kraakt nu helemaal niet meer. 8-)

Het kraken aan de achterkant van de ondercover heb ik opgelost door aan de binnenkant van de vóórcover, ter hoogte van waar die klemmetjes van de ondercover erin gaan, een vierkantje van die tape van ongeveer 3,5x3,5mm te plakken. De haakjes worden daardoor 'klemgedrukt', maar omdat de tape van een soort materiaal gemaakt is dat indeukbaar is, krijg je het er toch in. Daarna drukt de tape het geheel vast (doordat het zo dik is dat er geen ruimte meer over is waarin de covers kunnen bewegen).

Resultaat is echt perfect, je ziet er aan de buitenkant niks van, de covers kunnen nog prima verwijderd worden indien nodig (datakabel bijvoorbeeld :)) en hij kraakt totaal niet meer.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1