en dan zeggen ze dat een kamer vinden in Utrecht lastig is
Binnen de week heb ik één
Nu nog zien dat ik er inet krijg 
Wat wel lastiger is: om half drie in de nacht je bedenken dat je de rest van de dag best wel wat meer had mogen eten
De afgelopen 13.5 uur ofzo op een (redelijk groot) broodje en een koekje gelopen
Dus lieve cathoderaytube-en-liquidcrystaldispaly-kinders: eet regelematig en gevarieerd.
Drie nieuwe leden heb trouwens besloten om ons et komen versterken alhier. Welkom Team_Coldfusion, fatal_error_group en Salandur
Naast deze drie krijgen ook Br4MSTEL en tracer een mijlpaal thuis gestuurd per express. HF ermee!
De twee subteams (denk ik) TCF en FEG vliegen direct enkele honderden plaatsen omhoog in de overall, terwijl de rest op dezelfde stek blijft staan. Knap gedaan

Anyhow, genoeg zwak gezwets, STATS!

Wat wel lastiger is: om half drie in de nacht je bedenken dat je de rest van de dag best wel wat meer had mogen eten
omg ik begin verstandig te klinken, IEKS! 
Drie nieuwe leden heb trouwens besloten om ons et komen versterken alhier. Welkom Team_Coldfusion, fatal_error_group en Salandur
Naast deze drie krijgen ook Br4MSTEL en tracer een mijlpaal thuis gestuurd per express. HF ermee!
De twee subteams (denk ik) TCF en FEG vliegen direct enkele honderden plaatsen omhoog in de overall, terwijl de rest op dezelfde stek blijft staan. Knap gedaan
Anyhow, genoeg zwak gezwets, STATS!
Folding@Home hitparade van 02-08-2005 Top 30 daily flushing members: (70/1678) = 4%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
[DPC]_Team_ColdFusion | 500.000 |
[DPC]_fatal_error_group | 200.000 |
Salandur | 10.000 |
Br4MSTEL | 500 |
tracer | 200 |
Leden |
3 nieuwe leden |