Eey mensen!
Bij deze heb ik een vraag betreffende mijn nieuwe systeem.
Sinds het begin van mijn nieuwe systeem heb ik een probleem met downloaden. Continue als ik ook maar iets gedownload heb krijg ik allemaal fouten als ik het bestand / media wil uitvoeren. Met andere woorden het is niet compleet gedownload. Ook met het joinen van gameservers moet ik meerdere malen proberen te verbinden voordat hij hem pas pakt.
Actie ondernomen:
* Andere pc de desbetreffende bestanden geprobeerd.
* Andere pc dezelfde bestanden laten downloaden en dan werken ze perfect (op de nieuwe pc)
* Nieuwste Nforce 4 chipset drivers geprobeerd
* Chipset drivers van bijgeleverde cd-rom geprobeerd.
* IP veranderd naar ip van systeem dat bestanden wel goed binnenkreeg (ivm routing of iets dergelijks)
Mijn vraag weet iemand ook maar iets van dit probleem? het is behoorlijk frusterend aan het worden als ik een windows update, virusupdate en/of spelupdate wil uitvoeren
Specs:
Moederbord : Asus A8N-SLi
Hardeschijven: 2X S-Ata 120Gb Western Digital (RAID 0)
1X IDE 80Gb Maxtor
Processor :Amd 3500+
Voeding :Coolermaster 450w
DVD-RW :Plextor PX-740A
Videokaart :Asus X800 XT PE (idd lastig te combineren met SLi)
Software :Windows XP SP2
alvast bedankt!!
Bij deze heb ik een vraag betreffende mijn nieuwe systeem.
Sinds het begin van mijn nieuwe systeem heb ik een probleem met downloaden. Continue als ik ook maar iets gedownload heb krijg ik allemaal fouten als ik het bestand / media wil uitvoeren. Met andere woorden het is niet compleet gedownload. Ook met het joinen van gameservers moet ik meerdere malen proberen te verbinden voordat hij hem pas pakt.
Actie ondernomen:
* Andere pc de desbetreffende bestanden geprobeerd.
* Andere pc dezelfde bestanden laten downloaden en dan werken ze perfect (op de nieuwe pc)
* Nieuwste Nforce 4 chipset drivers geprobeerd
* Chipset drivers van bijgeleverde cd-rom geprobeerd.
* IP veranderd naar ip van systeem dat bestanden wel goed binnenkreeg (ivm routing of iets dergelijks)
Mijn vraag weet iemand ook maar iets van dit probleem? het is behoorlijk frusterend aan het worden als ik een windows update, virusupdate en/of spelupdate wil uitvoeren
Specs:
Moederbord : Asus A8N-SLi
Hardeschijven: 2X S-Ata 120Gb Western Digital (RAID 0)
1X IDE 80Gb Maxtor
Processor :Amd 3500+
Voeding :Coolermaster 450w
DVD-RW :Plextor PX-740A
Videokaart :Asus X800 XT PE (idd lastig te combineren met SLi)
Software :Windows XP SP2
alvast bedankt!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 01:24 ]