Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 14:03
Vanmiddag kwam ik thuis en zag ik op mijn nummerherkenning/antwoordapparaat dat er iemand gebeld had. Ik kan dan zien welk nummer dat is geweest. En ik zag dat het nummer 073 XXXXXXXX
Ik kende het nummer niet en heb gezocht wie dit zou kunnen zijn geweest.

Omgekeerd zoeken zei dat hij de naam niet kon vinden. En het nummer draaien gaf ook dat het nummer niet in gebruik is.
En toen ik nog eens goed keek, bleken het tot mijn verbazing elf cijfers te zijn.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en ook wie het is geweest?
.

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 02-08-2005 23:36 . Reden: Telefoonnummer posten is nergens voor nodig lijkt me. ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
waarschijnlijk gewoon een VOIP nummer

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

dat het er meer dan tien zijn gebeurt wel eens vaker, heeft misschien te maken met soort van zoveelste lijn ofzo? (centraletje?)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Erg vaag, ik heb ook wel eens van dat soort dingen gehad maar nooit een antwoord gekregen bij k*t kpn.

Verwijderd

arene schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:33:
Vanmiddag kwam ik thuis en zag ik op mijn nummerherkenning/antwoordapparaat dat er iemand gebeld had. Ik kan dan zien welk nummer dat is geweest. En ik zag dat het nummer 073 XXXXXXXX
Ik kende het nummer niet en heb gezocht wie dit zou kunnen zijn geweest.

Omgekeerd zoeken zei dat hij de naam niet kon vinden. En het nummer draaien gaf ook dat het nummer niet in gebruik is.
En toen ik nog eens goed keek, bleken het tot mijn verbazing elf cijfers te zijn.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en ook wie het is geweest?
.
ja dat is een UPC nummer... haal het laatste getal weg en het werkt :)

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 14:03
Dat het werkt als je het laatste nummer weg haalt is niet waar. Dat heb ik uiteraard geprobeerd.

ik zie overigens dat een moderator het nummer vervangen heeft door X'jes. Op zich prima hoor, maar in dit geval enigszins overbodig omdat het nummer echt niet bestaat.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 00:30

lSltAlKeR

Time destroys everything!

maak van de twee eindcijfers 00 en wellicht dat je het bedrijf hebt

Speedtouch freak

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 09:23

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

en 073 is 's hertogenbosch en omgeving
http://www.zoekplaats.nl/...?actie=netnummer&zoek=073

Verwijderd

Als ik van mijn VoIP lijn uit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland bel, dan geeft ie ook gewoon 0844 als netnummer aan (in plaats van 0044-844). Dus misschien is het niet eens een Nederlands nummer (in het Verenigd Koninkrijk gebruiken ze 11 cijfers).

Verwijderd

Ik heb ongveeer het zelfde, vanaf vrijdag word ik iedere dag tussen 12:30 en 14:59 gebeld door een belgisch nummer. Neem je op hoor je twee keer een tuut en daarna wordt de verbinding verbroken... Als ik het nummer terug bel krijg ik een of ander belschiche voicemail die mij niet toestaat berichten in te spreken.
Iemand tips?

Nu weet ik trouwens dat je via kpn dat kan regelen maar ik zou zo 1,2,3 dat nummer even niet weten....

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
Je nummerherkenning/antwoordapp. zijn analoog? Dan kan het ook nog wel eens voorkomen dat er gewoon een bitje te veel of te weinig (in geval van FSK) of een DTMF pulsje niet helemaal lekker is overgekomen, meeste nummerherkenners bouwen er dan maar wat van :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

het is op me 06 nummer dus dat zit meestal wel goed toch?
Pagina: 1