Ik heb met m'n denon dcd-1290 de laatste tijd een wat irritant 'probleem': als ik van track wissel of op 'stop' druk krijg ik soms een tikgeluidje uit soms één en vaak beide kanalen (er lijkt overigens een voorkeur voor rechts te zijn). Het gebeurt bij alle cd's, het afspelen gaat wel goed en het inlezen gaat verder ook snel... verder gebeurt het ook niet consequent op elke cd. Gefikt of origineel maakt ook niet uit... volume van het tikje verschilt.
Ik zou natuurlijk de lens kunnen schoonmaken, maar ik vind het een beetje zonde van het risico als dit er helemaal niks mee te maken zou hebben; bij het stopzetten gebeurt het namelijk ook. Het is ook iets van de laatste tijd, ik hoop eigenlijk niet dat ie dood aan het gaan is en vervelende zaken naar de tweeters heb ik ook geen trek in...
Iemand een idee wat het kan zijn
? Misschien dat ik aan de versterkerkant de kabels er eens opnieuw indoe... morgen kan ik ook eens naast de fixed uitgang die ik nu gebruik 'm eens aansluiten op de variabele ingang en kijken of het daar ook gebeurt. En daarbij ook eens kijken of de ingang van m'n versterker uitmaakt...
Ik zou natuurlijk de lens kunnen schoonmaken, maar ik vind het een beetje zonde van het risico als dit er helemaal niks mee te maken zou hebben; bij het stopzetten gebeurt het namelijk ook. Het is ook iets van de laatste tijd, ik hoop eigenlijk niet dat ie dood aan het gaan is en vervelende zaken naar de tweeters heb ik ook geen trek in...
Iemand een idee wat het kan zijn
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !