Eind vorige maand heb ik een eerste versie van dit tooltje uitgebracht. Het was een command-line programmaatje wat communiceerde met 1 HL of HL2-based server. Wanneer het programmaatje merkte dat de server down was, herstartte hij het process.
Ondertussen zijn we een maandje verder, en heb ik een mooie GUI gebouwd en nog een meuk features toegevoegd. Op dit moment is de game-support "beperkt" tot HL en HL2 servers, maar dit is gemakkelijk aan te passen op aanvraag.
Een hele productbeschrijving kun je via deze link terugvinden, maar hier haal ik even de belangrijkste features aan:
Het programma kan je hier vinden waar op tijdstip van schrijven 62 maal het programma is gedownload en 22 maal de source code (in 1 dag
)
Ondertussen zijn we een maandje verder, en heb ik een mooie GUI gebouwd en nog een meuk features toegevoegd. Op dit moment is de game-support "beperkt" tot HL en HL2 servers, maar dit is gemakkelijk aan te passen op aanvraag.
Een hele productbeschrijving kun je via deze link terugvinden, maar hier haal ik even de belangrijkste features aan:
Er zijn nog enkele andere handigheden ingebouwd zoals een /startup parameter die meteen alle servers start (handig bij het meestarten met windows) enz.Basic features (v1.0)
* Boost your server's uptime
* Takes map changes into account
* Currently supports HL and HL2-based servers
* Small and performant program
* It's 101% free
* Source Code available under GPL
New features (v2.0)
* Graphical User Interface
* Supports as many servers as your box can handle
* Improved handling of servers
* And much more...
Het programma kan je hier vinden waar op tijdstip van schrijven 62 maal het programma is gedownload en 22 maal de source code (in 1 dag
ASSUME makes an ASS out of U and ME