[MENING] Asus W3A/V

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegox
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 20:57
Iemand die zijn ervaringen met de Asus W3A/V reeks wil delen? Ik ben op zoek naar een krachtige notebook, relatief klein en licht, met breedbeeld scherm. En het kan geen kwaad als ie er sexy uit ziet ;-)

Ik twijfel nog tussen de W3A (model W3462A) en de W3V (model W3V-H002P). Het verschil zit hem in de on board graphics (Intel GMA900) van de W3A en de X600 van de W3V. Vermits ik geen spellen speel op mijn notebook (xbox) is de X600 niet echt een vereiste. Wel interessant is dat de W3V standaard bluetooth heeft.

Denken jullie dat de X600 veel warmte extra zal produceren tov de Intel? Biedt de X600 voordelen bij het afspelen van films of kan dat perfect met de Intel?

Tenslotte vraag ik mij af of beide in dezelfde behuizing zitten. Op het net zijn er nogal wat images te vinden van beide, in verschillende kleuren (het aluminium van de batterij en 'hinge' zijn op sommige foto's van de W3A wit wat ik echt wel lelijk vind). Indien iemand een W3462A heeft, kan hij/zij dan eens een foto plaatsen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit fraaie apparaatje momenteel in bestelling staan. Wanneer ik 'm heb wil ik best een reviewtje schrijven.

In de tussentijd kan je het beste even op dit forum kijken: http://forum.notebookreview.com/ in het Asus gedeelte. Daar heb ik vrij veel info gevonden.

Deze notebook is hier ook niet echt populair, wel in het buitenland.

-edit-
Oja, ik heb de W3V besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegox
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 20:57
Ik wacht met spanning op je review. Ik heb inderdaad al wat rondgekeken op notebookreview.com. Deze notebook blijkt inderdaad zeer populair te zijn in de states en terecht. Maar maak me toch beetje zorgen over de warmte ontwikkeling. Vandaar dat ik twijfel om de W3A te nemen die misschien minder warmte produceert wegens geen X600. Al schijnt de warmte vooral van de harde schijf te komen.

Hoe lang is je leveringstijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig heb ik 'm vanmiddag opgehaald!

Eerste indruk is over het algemeen goed, het is echt een heel mooi ding!
Over de behuizig kan ik al het volgende zeggen; die is erg degelijk. Het witte op de accu waar je het over hebt is niet op mijn exemplaar te vinden, bij mij is het een soort van lichtgrijze/metalen kleur.

De komende dagen ga ik de notebook wat uitgebreider testen, pas dan kan ik er een goed oordeel over geven.

Je hoort dus nog van me.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:22:
Toevallig heb ik 'm vanmiddag opgehaald!

Eerste indruk is over het algemeen goed, het is echt een heel mooi ding!
Over de behuizig kan ik al het volgende zeggen; die is erg degelijk. Het witte op de accu waar je het over hebt is niet op mijn exemplaar te vinden, bij mij is het een soort van lichtgrijze/metalen kleur.

De komende dagen ga ik de notebook wat uitgebreider testen, pas dan kan ik er een goed oordeel over geven.

Je hoort dus nog van me.
waar heb je h'm besteld als ik vragen mag? En hoeveel heb je er voor neer moeten leggen. BTW, heb je 4200rpm of 5200 rmp schijf?

Verwijderd

Ik heb 'm bij PCsnel gehaald, de notebook staat als het goed is in de pricewatch.

Naar mijn weten zit er gewoon een 5400 rpm schijf in, maar pin me er niet op vast...

Hij is zeker prijzig, maar het apparaat is echt fantastisch.

Oja, mocht je 'm kopen, is het echt aan te raden om de mogelijkheden m.b.t. dode pixel garantie te bespreken met je leverancier. Ik had er namelijk een stuk of 5 achter elkaar die 1 DP hadden. Gelukkig had ik daarvoor garantie genomen, anders zat ik nu zonder W3V of een met DP.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 12:45 ]

Pagina: 1