Toon posts:

Stock koeler veranderen, komen ze erachter?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te overwege om mijn stock koeler van mijn vga te vervangen door een zalman v700. Maar je garantie verloopt dan en dat is het nadeel. Maar ik heb ook nergens kunnen vinden of er ooit een fabrikant/winkel zijn achterkomen gekomen bij iemand dat hij zijn vga cooler heeft veranderd. Dus zijn er hier mensen die hun stock koeler hebben veranderd en waar de winkel/fabrikant erachter zijn gekomen en toen geen garantie meer kregen? En zijn er ook mensen die het hebben veranderd en de winkel/fabrikant er niet achter zijn gekomen en de garantie nog geldig was?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je de standaardkoeler terug monteert voor je je pc naar de winkel brengt, kunnen ze dat onmogelijk checken voor zover ik weet :). Tenzij je beweert je pc al jaren te hebben en er nog geen stofje aan die standaardkoeler zit :p.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:26
Je garantie vervalt niet voor niets natuurlijk als je de kaart zelf gaat modificeren. Dit riekt meer naar het bedonderen van de goedwillende winkel...

Verwijderd

Ricardo87 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:15:
Je garantie vervalt niet voor niets natuurlijk als je de kaart zelf gaat modificeren. Dit riekt meer naar het bedonderen van de goedwillende winkel...
Wel als hij stuk gaat door onhandig monteren ja, maar als je de instructies goed volgt en hij gaat n paar maanden later stuk vind ik niet dat je aan het bedonderen bent.
Dan was ie ook wel stuk gegaan zonder die andere koeler

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:21:
[...]
Wel als hij stuk gaat door onhandig monteren ja, maar als je de instructies goed volgt en hij gaat n paar maanden later stuk vind ik niet dat je aan het bedonderen bent.
Dan was ie ook wel stuk gegaan zonder die andere koeler
Dat is niet gezegd natuurlijk.

De producent bouwt een kaart volgens specificaties waar jij als gebruiker modificaties op loslaat, kortom, je wijzigt de productspecificaties waarna logischerwijs de garantie vervalt.

Al zet je er een koeler op die 10 x duurder en 100 x beter is, het is en blijft niet toegestaan als je de garantie wilt behouden.

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd.

Het is niet gek dat Tweakers van alles en nogwat modden, daar zijn we Tweaker voor ;)
Maar als je dat doet, neem je zelf de verantwoordelijkheid van het werkend houden van je mod op je.

Wees een vent en erken dat, of ga niet modden...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.