Toon posts:

DVD opnames bewerken met Adobe premiere 1.5 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik in het bezit van een Sony dvd videocamera. Nu wil ik deze schijfjes overzetten naar Adobe Premiere 1.5 pro om ze te bewerken en vervolgens te branden op een grote dvd.
Hoe kan ik deze dvd'tjes inlezen in Premiere 1.5. Ik heb tot nu toe hiertoe geen enkele mogelijkheid
gezien, ook al geprobeerd via importeren.
Wat ik nu doe is de dvd'tjs inlezen in studio 9 van Pinnacle en vervolgens deze bestanden importeren in Premiere 1.5.
Is er echt geen handiger manier?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat voor formaat is het dan op die DVD'tjes? Gewoon DVD inhoud, met Ifo's en vob's en dergelijke?

In dat geval zou je namelijk met DVD-Author software aan de slag moeten lijkt mij, in plaats van met DV-Software?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij type staat ifo bestanden en dvd film. Kun je mij een programma noemen dat hiervoor geschikt is.
Ik heb deze camera juist gekocht omdat je dan geen gedoe met kabeltjes naar de pc zou hebben.
Dvd in de pc en bewerken maar. Helaas met premiere 1.5 lukt mij dat dus niet

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:18:
Ja, bij type staat ifo bestanden en dvd film. Kun je mij een programma noemen dat hiervoor geschikt is.
Ik heb deze camera juist gekocht omdat je dan geen gedoe met kabeltjes naar de pc zou hebben.
Dvd in de pc en bewerken maar. Helaas met premiere 1.5 lukt mij dat dus niet
Zoek eens op "DVD authoring" op Google, zul je veel hits krijgen. ;) Een bekende is ondere andere DVD Maestro. :)

Aannames zijn fataal.