Ik heb gisteren mijn zus verboden achter mijn PC te gaan, ze deed dit toch en ik wou dus de stekker van de VGA kabel eraf trekken.
nougoed, ik raak alleen de kabel aan, ik wurm er niet mee oid, maar het beeld gaat al weg.
mijn zus gaat weg, en ik wil de kabel weer goed doen, maarja, hij zat er nog in
dusja, ik aanduwen om er zeker van te zijn.. maar nee. geen beeld.
- ik rebooten, geen beeld
- andere monitor, geen beeld
- BIOS reset, geen beeld
- graka in andere PC, geen beeld
- alles opnieuw aanduwen, geen beeld
- zonder HDD, CD-rom (enkel geluidskaart), geen beeld
- S-video, geen beeld
- DVI stekker (witte ding), geen beeld
- nog meer aanduwen, geen beeld
maw, geen beeld. het lijkte me niet mogelijk dat alleen door het aanraken mijn graka dood gaat. (PC stond aan ja)
Kaart is meer dan een jaar oud, met zalman vf700 CU erop. (draait al langere tijd zeer goed)
in het verleden wel ruzie gehad met artifacts, maar dat was verholpen na aandrukken en een paar uurtjes wachten. maar nu na bijna een dag wachten, niks.
iemand anders nog ideeen ?
btw, er lijkt niks doorgefikt oid
nougoed, ik raak alleen de kabel aan, ik wurm er niet mee oid, maar het beeld gaat al weg.
mijn zus gaat weg, en ik wil de kabel weer goed doen, maarja, hij zat er nog in
- ik rebooten, geen beeld
- andere monitor, geen beeld
- BIOS reset, geen beeld
- graka in andere PC, geen beeld
- alles opnieuw aanduwen, geen beeld
- zonder HDD, CD-rom (enkel geluidskaart), geen beeld
- S-video, geen beeld
- DVI stekker (witte ding), geen beeld
- nog meer aanduwen, geen beeld
maw, geen beeld. het lijkte me niet mogelijk dat alleen door het aanraken mijn graka dood gaat. (PC stond aan ja)
Kaart is meer dan een jaar oud, met zalman vf700 CU erop. (draait al langere tijd zeer goed)
in het verleden wel ruzie gehad met artifacts, maar dat was verholpen na aandrukken en een paar uurtjes wachten. maar nu na bijna een dag wachten, niks.
iemand anders nog ideeen ?
btw, er lijkt niks doorgefikt oid
[ Voor 5% gewijzigd door Nox op 02-08-2005 21:04 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW