Toon posts:

afspelen dvd lukt niet op marantz dvd890

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen.

Ik kan de nieuwe DVD-set van de Rolling Stones (Four Flicks) met drie concertopnames niet afspelen op mijn DVD-speler (Marantz DVD 890). In het menu lukt het wel om het concert te selecteren, maar de speler ‘start niet op’ als je de keuze bevestigt. Steeds kom je terug in het menu. In de winkel werd me verteld dat dat wel eens kan gebeuren, ongeacht de DVD-speler. De DVD is in orde, dat hebben we in de winkel uitgetest. Heb deze DVD-speler vorig jaar nieuw gekocht, verwacht je toch niet van zo'n gerenommeerd merk als Marantz?

Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?

groeten,

Ruben

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 02:12
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:01:
*knip*
In het menu lukt het wel om het concert te selecteren, maar de speler ‘start niet op’ als je de keuze bevestigt. Steeds kom je terug in het menu.
*knip*
Bedoel je in het DVD-menu?

Al een andere DVD-player geprobeerd?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik heb het ook op sommige dvd spelers (ja originele dvd-set) , geen idee echter wat het is :(

Verwijderd

Ik zelf had het met de DVD van Marco Borsato Zien. De Marantz DV6200 van me vader kon er niet mee overweg terwijl mijn Marantz DV6400 en de DV4100OSE het wel accepteerde. Echt totaal onduidelijk waar het aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel het menu van de DVD inderdaad (daar kom je wel terecht alleen selecteren lukt vervolgens niet)
In de winkel deed DVD het wel (op andere speler)
theovds schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:04:
[...]

Bedoel je in het DVD-menu?

Al een andere DVD-player geprobeerd?

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 02:12
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:07:
ik bedoel het menu van de DVD inderdaad (daar kom je wel terecht alleen selecteren lukt vervolgens niet)
In de winkel deed DVD het wel (op andere speler)

[...]
Probeer eens een andere DVD-player.
Pagina: 1