i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Beter maar een AMD dual core, presteren veel beter, en verder, iets meer aandacht aan de spelling, en toch ook een beetje meer eigen onderzoeksresultaten. Het feit dat je meteen Intel roept voor dual core, doet me bijna zeker weten dat je geen benchmark hebt gezien.
M.a.w. Google, GoT-search, en meldt u dan weer!!
M.a.w. Google, GoT-search, en meldt u dan weer!!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Zou zeker nu geen 2 7800's kopen dat is in mijn mening echt onzin en zonde van het geld, 1 zo'n ding is meer dan voldoende voor alle games die er nu zijn ook op 1600x1200
De config die je nu hebt zou alle spellen nog prima moeten laten draaien, je kan best een nog sneller systeem halen maar nodig vind ik het niet echt.
1 gig ram lijkt mij wel voldoende je kan er wel 2 gig of nog meer in doen maar je hebt er weinig aan.
De config die je nu hebt zou alle spellen nog prima moeten laten draaien, je kan best een nog sneller systeem halen maar nodig vind ik het niet echt.
1 gig ram lijkt mij wel voldoende je kan er wel 2 gig of nog meer in doen maar je hebt er weinig aan.
Een profiel kan veranderen, de text in je topic blijft hetzelfde. Dus horen je specs IN de topic - anders hebben anderen er na verloop van tijd niets aanFr0zenFlame schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:44:
Ik draai nu de config zie onderin mij profiel!
Wat dacht je van gewoon wat reviews te lezen en daarbij te refereren aan de pricewatch? GoT is er voor vragen waar je zelf niet uitkomt, niet voor vragen die je in iedere willekeurige Best Buy Guide beantwoord kunt vinden...Nu wil een vriend van me deze config over nemen en wil ik zelf een intel dual core systeem bouwen met SLI ondersteuningen en ben ik zoekende naar een goeie config waar mensne ervaringen mee hebben!
- P5ND2-SLI Deluxe
- Welke proc kan ik geste bij nemen die geen overkill is en toch maximale uit haalt
- Zal ik gewoon 1 7800 nemen of toch maar 2?
- Hoeveel geheugen zal volstaan & van welk type (800mhz?)
- (hdd's / Optical Drivers / Case / Koeling / Creative Audight 2ex heb ik nog)!
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()