Toon posts:

Minimale systeem+voedingseisen WD 80 GB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de titel zegt het al....

Heeft iemand enig idee wat de minimale systeem+voedingseisen zijn van een Western Digital 80GB?
Ik kan niks zinnigs vinden met google, helaas.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik begrijp je niet helemaal?

SATA, PATA? En de voedingseisen zijn gewoon bij de fabrikant van de site te halen.

specs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoeveel een hdd verbuikt?
Staat als het goed is of in de specsheet, anders mogelijk ook wel op de schijf zelf.

Maar reken iets van 10W voor zo'n ding.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de schijf te detecteren onder een Pentium III 733mhz met een Intel boord, maar die kan alleen m'n 20GB maxtor aan. Ik vraag me af of die systemen ook 80GB ondersteunen...want de BIOS loopt vast zodra ik de schijf probeer te detecteren.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-03 12:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zolang we geen typenummer oid van je moederbord hebben, schiet het natuurlijk niet op.
Probeer eerst eens je BIOS up te daten, in principe zou je het gewoon werkend moeten krijgen.

/faqwerk overigens...

Rail Away!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:48:
Ik probeer de schijf te detecteren onder een Pentium III 733mhz met een Intel boord, maar die kan alleen m'n 20GB maxtor aan. Ik vraag me af of die systemen ook 80GB ondersteunen...want de BIOS loopt vast zodra ik de schijf probeer te detecteren.
Wat zijn de verdere specificaties van deze computer? En dan met name het moederbord, het lijkt mij uberhaupt al wel dat deze overweg zou moeten kunnen met die 80GB hardeschijf. Heb je de jumperinstelling van de hardeschijf ook al bekeken en ook al een andere 80 aderige ATA kabel gebruikt?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een GA-6UX7-4X.

Ik heb al een andere ATA 80 GB gebruikt, en ook een andere IDE kabel. Ik kan deze overigens nergens op de Intel site vinden.
Pagina: 1