Toon posts:

Handige, goede en goedkope kamera.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi; ik ben voor mijn moeder wat aan het rondkijken voor een digitale kamera; internet is groot en ik krijg veel indrukken maar toch wil ik graag de mening van de wijze mensen hier.
Ze zoekt een kamera tussen de 150 en 250 euro, makkelijk te bedienen en ze heeft een winkel waar ze hem graag zou kopen; heeft ze goede banden mee.
In de picture is dan (daar iig)
Olympus C480
Canon digital ixus 2S
Fuji F601
Fuji finepix F420

In het verleden heb ik ook een "miskoop" gedaan door een slechte 4 Mp te kopen ipv een goede 3,2 en ik wil niet dat mijn moeder dezelfde fout maakt.
Reviews zijn vaak niet echt afkrakend en ik heb gemerkt (tijd terug met mijn miskoop dus) dat men hier veel beter weet hoe en wat, vandaar dat ik even vraag.

Wat is een goede keuze en misschien nog wat tips?

Alvast bedankt!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link, ik had hem reeds gelezen maar ook daar kwam ik niet helemaal uit; er staan erg veel berichten en komen er weer meerderen goed uit. Dat krijg je ook als je erg veel meningen hebt; alles is op een gegeven moment wel goed........even zwart/wit gesteld.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Helaas is niemand "belangrijker" dan anderen, vandaar dat er een centraal topic is waar je je vraag kunt deponeren zodat de rest van het forum schoon blijft. Maareh...
Dat krijg je ook als je erg veel meningen hebt; alles is op een gegeven moment wel goed........even zwart/wit gesteld.
Daar is je antwoord dus.

Alors.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie Gizz en Stereotomy: als iedereen hier aparte topics over zou openen zouden we in FG omkomen in de 'welke camera...?' topics en er geen ruimte meer zijn voor de fototopics.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.