Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Zonneklep Breedbeeld monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam op marktplaats deze monitoren tegen voor in de auto; nu is mijn vraag kan je deze ook open schroeven? wat voor kwaliteit is dit scherm? Ik wil 1 van de schermpjes ombouwen tot een lilliput touchscreen maar dan moet hij wel normaal open kunnen. 8) link je: klick

ps. dit geen reclame .. als dit niet mag moetje het even verwijderen

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:50

Leejow(saait)

Blater

Aangezien ik niet met een natte vinger in de marktplaats advertentie kan gaan prikken raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper en gewoon wat meer informatie op te vragen over het scherm. Ik snap trouwens niet waarom een verkoper bij een resolutie de uitkomst er bij geeft (dus het totaal aantal pixels
Resolutie: 480 x 234 = 336960

Verwijderd

Daarbij komt dat het net zo lijkt alsof de play knoppen e.d. er in zijn gephotoshopt. Ik zie er althans een vaagheid om heen netals of de omliggende kleuren niet kloppen. En bij de middelste foto staat weer wel tekst (rechts van het scherm) en bij die andere twee niet.

Al met al een vage advertentie... en zoals hierboven gezegd... mail de adverteerder eens.

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Daarbij komt dat het net zo lijkt alsof de play knoppen e.d. er in zijn gephotoshopt.
Dat zijn JPEG artifacts...

Ikzelf heb ooit via ebay dergelijke schermpjes gekocht... werken perfect! Het zijn echter GEEN touchscreens!!!! Kijk voor touchscreens ook eens op ebay... 1001 verschillende soorten te vinden.

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:06
Houd er rekening mee dat deze schermpjes geen VGA input hebben, waardoor de kwaliteit stukken minder is dan die van de Lilliputs.

Verwijderd

Topicstarter
ik snap dat er geen touchscreens in zitten en dat het een pal aanlsuiting betreft ik ga namelijk 1 zoon zonneklep om bouwen met mijn lilliputschermpje; de andere gaat op de tv-out :). Ik neem aan dat de maten nooit klopen van de orginele klep dus, is er al iemand die zulk soort schempjes heeft in gebouwt?
Pagina: 1