Ik heb een A8V Deluxe moederbord en heb daarop 2x 512 MB in dual-channel. Ik heb nog 2 RAM sloten over. Kan ik hierin ook nog eens 2x 512 MB aan RAM indoen terwijl deze 4 geheugen modules(2048 MB) in dual-channel samen werken ?
Dat is prima in de handleiding van je moederbord te vinden. Verricht eens wat zoekwerk.
^ Wat hij zegt.
Ja dat kan, om dual channel te verkrijgen moet je geheugen modulen 2 aan 2 plaatsen. Alleen ga wel even na wat de Athlon processor ondersteund. Je hebt namelijk Athlon 64 processoren die met 4 modulen terug schakelen van 400Mhz naar 333Mhz. Overigens is exact dezelfde vraag gisteren of afgelopen weekend ook langs gekomen.
edit:
Dit topic bedoelde ik, 2 x Dual Channel (4x 512mb) kan dat? Overigens is er nog wel veel meer over te vinden op GOT. Tik maar in de search: dual+channel+4 dan heb je al een aantal resultaten volgens mij.
edit:
Dit topic bedoelde ik, 2 x Dual Channel (4x 512mb) kan dat? Overigens is er nog wel veel meer over te vinden op GOT. Tik maar in de search: dual+channel+4 dan heb je al een aantal resultaten volgens mij.
[ Voor 29% gewijzigd door _Dune_ op 02-08-2005 19:55 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ja klopt ik zie het nu. K was ffe te lam om te zoeken_Dune_ schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:50:
Ja dat kan, om dual channel te verkrijgen moet je geheugen modulen 2 aan 2 plaatsen. Alleen ga wel even na wat de Athlon processor ondersteund. Je hebt namelijk Athlon 64 processoren die met 4 modulen terug schakelen van 400Mhz naar 333Mhz. Overigens is exact dezelfde vraag gisteren of afgelopen weekend ook langs gekomen.
edit:
nou ik heb hier ...... 4 x 256 mb werken in een a8v deluxe met een cpu 3000+ winchester
geheugen @ 168 mhz ddr ( dooor moederbord ) en als ik het overklok krijg ik het stabiel op 186 mhz en met een geheugen breedbandte van 5 gig per seconde .....
geheugen @ 168 mhz ddr ( dooor moederbord ) en als ik het overklok krijg ik het stabiel op 186 mhz en met een geheugen breedbandte van 5 gig per seconde .....
Vake bei te bange
En dan verwacht je wel dat wij de moeite doen jou te helpen...BK_102 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:56:
[...]
Ja klopt ik zie het nu. K was ffe te lam om te zoekensorry
Dat is dus NIET de houding die we op GoT willen
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()