Toon posts:

aanbieding ah: SE T 290i, goeie actie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net bij de albert heijn de volgende actie gezien: www.ah.nl/mobiel
nu ben ik scholier en zat ik al een tijdje naar deze mobiel te kijken. nu heb ik al de keuze gemaakt voor een prepaid kaart; een t-mobile sim-kaartje met het after 3 tarief.(die heb ik al) nu dacht ik: alleen een nieuwe SE t290 kopen voor 75 euro (met verzendkosten en btw, en ook simlock vrij) nu kan ik hem voor 50 euro krijgen met 5 euro. nu zit ik met een dilemma:

optie 1) ik koop deze aanbieding en bel die 5 euro op en laat hem simlock vrij maken (geen idee wat dat kost) en daarna mij huidige t-mobile kaartje erin doen.
:?
optie 2) ik laat die aanbieding voor wat het is en ik koop alleen een t290 zonder lock en doe daar m'n kaartje in.

alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Onno F

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 12:25
Simpel: simlock vrij maken mag waarschijnlijk pas na een jaar. Doe je het eerder, ben je verkeerd bezig, dus als je er een jaar over doet om 5 euro te verbellen moet je voor keuze 1 gaan, anders keuze 2 lijkt mij!

Verwijderd

Topicstarter
en wat voor een risico's komen er bij een simlock vrijmaken kijken? en wat kost het?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Koop een N-Gage QD bij vodafone voor het zelfde bedrag, zie lopende topic hierover.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:57:
en wat voor een risico's komen er bij een simlock vrijmaken kijken? en wat kost het?
Zitten geen risico's en kost meestal rond de 10 Euro en kan je gewoon LEGAAL laten doen in vele winkeltjes waar ze 2e hands mobieltjes etc verkopen. (elke stad heeft er wel minstens 1)

Verwijderd

Topicstarter
n00bs schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:33:
[...]

Zitten geen risico's en kost meestal rond de 10 Euro en kan je gewoon LEGAAL laten doen in vele winkeltjes waar ze 2e hands mobieltjes etc verkopen. (elke stad heeft er wel minstens 1)
maar wel als je het voor 1 jaar na aankoop doet tocH??

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat is het risico? hoogstens dat je geen garantie krijgt wanneer het product defect raakt (maar die kans zal vrij klein zijn bij normaal gebruik).

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39

Piggen

Lekker bakkie

Er is weinig risico, maar binnen 1 jaar na aankoop unlocken is gewoon illegaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Piggen op 02-08-2005 21:42 ]

Pagina: 1