Toon posts:

Hoe komt het dat ik bepaalde replies eerst niet zie ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dus op iets reageer op de frontpage zie ik staan "4" replies, en dan staan er inderdaad weinig replies, en dan post ik dus mijn comment.
Als ik dan later terugkom en niks verander in de manier en niveau hoe ik replies zie dan zijn er ineens een hoop mensen voor mij en word mijn post dus als dubbelpost geteld.

Maar er stond 4 replies en het waren er ook weinig, en ik stond bij de bovenste replies.En dan ineens..ding! Helemaal onderaan en tientallen mensen die voor mij gepost hebben.
Dit is misschien een domme vraag 8)7 en ik ga ook eens naar een FAQ zoeken..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De FP werkt (standaard?) niet "linear" zoals bijvoorbeeld GoT doet.

Zo kun jij idd wel de 5e reply hebben, maar ondertussen kunnen er mensen reageren op de 4 posts boven jou.. Stel dat alle 4 de posts boven jou een reply krijgen (die replies staan dan iets naar rechts toe), dan staan er dus opeens 8 posts boven je en lijkt het net alsof je de 9e reply gemaakt hebt, terwijl het in principe uiteraard reply 5 is.
Die dubbelposts komen denk ik dan van mensen die te lui zijn om naar de tijd van de reply te kijken..

Verwijderd

Topicstarter
Aha :) Nu snap ik hoe het in zijn werk gaat, maar de persoon die het ook had gezegd had het eerder gezegd, maar ik zag zijn reply niet ?

Als ik op het standaard niveau instelling kijk, zie ik dan alle reacties ?
Of anders ben ik blind aan het worden.

Ik denk dan dat ik hem gewoon over het hoofd heb gezien, anders is het gewoon niet logisch :+

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het hele systeem staat uitgelegd in de Tweakers.net Moderatie FAQ, maar in het kort komt het er op neer dat posts in beginsel op niveau 1 op de FP terechtkomen, en dat dat het standaard niveau is. Standaard ook zijn posts met niveau 0 of lager onzichtbaar. Omdat iedereen kan modereren willen posts nog wel 'ns van niveau veranderen ;) dus vooral in de eerste uren na plaatsing van een reactie knipperen de dubieuze posts voor de argeloze lezer aan en uit :+

In theorie staat alleen echte rotzooi op -1, wil je niks missen dan is leesniveau 0 wel handig; d'r zijn ook mensen die hun minimumniveau op 3 hebben staan - die krijgen alleen de betere schrijfsels te zien. In theorie dan heh :) Je leesniveau kan je hier instellen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.