Toon posts:

Budget Audio systeem PJ by Jamo 1600

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk bij de Sligro (groothandel voor bedrijven) en ik heb toevallig in de folder gezien dat we vanaf donderdag een Home entertainmen systeem aanbieden.
Het betreft de PJ HCS 1600-p Dvd
Ik ben niet echt serieus op zoek naar een surround set maar ik heb geen reviews kunnen vinden over dit product, en dit bedrijf.
Jamo doet zich in ieder geval voor als een serieus bedrijf maar dit is dus hun PJ reeks voor de budget markt.
http://www.jamospeakers.com/

De specs staan hier : http://www.pj-sound.com/s...SIID=8&COID=27&selected=0

Ik heb helemaal geen verstand van dit soort setjes, maar op zich lijkt het me wel leuk om Battlefield 2 met surround geluid te spelen, Ik weet dat het goedkope bagger is voor jullie audiofielen, maar ik zal het alleen voor BF gebruiken en op het moment heb ik stereo speakerstjes :X
De prijs is 150 euro.

Wat denken jullie, doen of niet en heeft er iemand ervaring met het merk en evt garantie ?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27

JT

VETAK y0

Je werkt er notabene, dan ga je toch ff zelf luisteren :/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:09:
Je werkt er notabene, dan ga je toch ff zelf luisteren :/
We hebben nog geen werkend demo model, maar ik heb er ook geen verstand van.
Ik wil best geloven dat er een hoop bass uit kan komen maar daar ga ik niet voor, ik wil iets waarbij ik op de garantie kan teruvallen en waar nog redelijk geluid uit komt.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27

JT

VETAK y0

En WIJ moeten voor JOU beslissen of je het mooi vind ?? NOFI, maar das natuurlijk onzin. Alleen jij kan beslissen of je het mooi vind.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

JT schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:31:
En WIJ moeten voor JOU beslissen of je het mooi vind ?? NOFI, maar das natuurlijk onzin. Alleen jij kan beslissen of je het mooi vind.
Iets socialer mag natuurlijk ook wel :/
Er kunnen misschien nog altijd mensen zijn die al ervaring hebben met de PJ-serie van Jamo. :)
Ik helaas niet, daar niet van :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als ik ff snel in de PDF met specs kijk zie ik dat het ding alleen twee stereo line-in aansluitingen heeft. Dus tamelijk nutteloos als je hem aan je pc wilt hangen voor BF. Het is vooral een dvd-speler + radio tuner met bijbehorende speakers. Niet een surround-receiver/versterker + speakers.

Koop dan gewoon een 5.1 PC speakerset. In de prijsklasse rond de 150 euro zit je dan way boven budget setjes.

[ Voor 45% gewijzigd door Orion84 op 02-08-2005 18:44 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:38:
Als ik ff snel in de PDF met specs kijk zie ik dat het ding alleen twee stereo line-in aansluitingen heeft. Dus tamelijk nutteloos als je hem aan je pc wilt hangen voor BF. Het is vooral een dvd-speler + radio tuner met bijbehorende speakers. Niet een surround-receiver/versterker + speakers.

Koop dan gewoon een 5.1 PC speakerset. In de prijsklasse rond de 150 euro zit je dan way boven budget setjes.
Kijk hier heb ik wat aan :), ik zou dat niet gemerkt hebben.
Ik ga maar eens even naar de hardwareboer kijken of ze iets van creative hebben staan :).
Zeer vriendelijk bedankt.

Verwijderd

Werk zelf bij de Mediamarkt, en wij hebben een Jamo surroundset gehad. PJ-220 geloof ik uit me hoofd. Kan er naast zitten, die type nummers onthoud ik niet allemaal. Toen hij uitkwam was het een van de weinige home-cinema sets die DivX ondersteunde. Is natuurlijk nu alweer ingehaald, maar daarmee behaalde Jamo wel zijn omzet.

Afspelen van kopieen zowel DVD+R/RW als DVD-R/RW ging goed. Maar dan het geluid. Het systeem viel in de budget lijn en qua wattage was het ook niet erg hoog. Een 40Watt RMS op de sattelietjes en een 60Watt RMS Subje. Maar je merkt toch dat Jamo een echte speakerbouwer van oorsprong is, het mag dan niet veel vermogen hebben, maar het klonk uitermate lekker voor een budget set. En ik denk als je het zelf gaat horen en je zet er een Philips of Sony uit dezelfde klasse ernaast dat je merkt dat de speakers toch van Jamo de betere zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik doe het toch maar niet.
Als het alleen voor als DVD speler zou zijn geweest was het een mooie koop geweest, maar ik wil graag een beetje gamen ermee en vind het teveel gedoe om dan alle stekkers van Geluidskaart naar DVD + versterker te verwisselen.
Morgen haal ik een Logitech 530 boxensetje voor Battlefield 2 :P
Pagina: 1