Intelli Explorer hangt

Pagina: 1
Acties:

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Topicstarter
Sinds een dag loopt m'n Microsoft intelli explorer vast,na een tijdje komt hij wel weer "tot leven".
Zowel in windows als in linux.Het lampje geeft dan ook zichtbaar minder licht dus nog minder dan als ie niet gebruikt wordt.In windows zie je dan soms ook een zandlopertje.
Volgens mij is hij kapot maar kan het bv niet aan m'n geheugen of mobo liggen ?
(A7V en Aopen 133 geheugen)
Heeft er iemand ook last hiervan.

edit:

Owja zowel USB als in PS2

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 09:57
Dat probleem had ik ook, toen heb ik voor mijn mainboard Abit KA7 de Via USB filter gedownload, en toen was het opgelost, maar ik las ook iets dat je in de bios PCI DELAY moest uit zetten!

Veel succes

Verwijderd

mijnes was na een jaar gewoon echt kapot net in de laatse week van de garantie :)
hij hield er gewoon op een dag mee op vaaaaago :?

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 01:52

J.W

Ik had op een gegeven moment dat mijn PCtje een halfuur nodig had om te booten, alles eruit getrokken(intern) en hij bleef het maar doen, toen toevallig intelli vervangen voor logitech en voila PC werkt weer als een tierelier.

* jw koopt nooit meer intelli explorer muis

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dat is ook een manier om je probleem op te lossen... gewoon een andere kopen... wel een beetje simpel.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad (en nog een HELEBOEL mensen die ik ken) (welis waar met een goedpokere versie....maartoch)... het is heel simpel : Die M$ optical muizen ZIJN BAGGER..

Mijn muis deed het steeds slechter, LEDje viel STEEDS MEER uit. en op het laast was ie meer uit als aan... dus toen deed ie het niet meer (al na 1 á 2 maanden was dat) ben toen terug gegaan naar de winkel, daar kreeg ik geen nieuwe.. die maakte ze niet meer.. werkte niet goed >:).. dus toen kreeg ik een Logitech ... die is dus SUPER FIJN, en nog nooit problemen mee gehad
Pagina: 1