Ik heb een IBM Thinkpad 380D, deze werkt perfect. Alleen werkt pcmcia niet. ik denk dat het gewoon kapot is, maar nou heb ik laatst gehoort dat zon din haast niet kapot te krijgen is. Dus is mijn vraag of je het mischien ergens aan moet zetten ofzo? Want allebij de sloten werken niet en geven geen stroom door. Iemand idee'en?
Ik heb het ook gehad met een oude laptop van me. Het was ook niet aan te krijgen. Ik denk dus dat het bij jouw ook gewoon kapot is. Je kan wel proberen de pcmcia controller te uninstallen bij apparaatbeheer. Na een reboot zal hij ze dan opnieuw installeren.
offtopic:
Het is niet echt de bedoeling om voor elk dingetje een topic te openen, je hebt namelijk al tig topics zelf geopend. Voor zover ik zie allemaal basic dingen die je ook met de search kan vinden..
Het is niet echt de bedoeling om voor elk dingetje een topic te openen, je hebt namelijk al tig topics zelf geopend. Voor zover ik zie allemaal basic dingen die je ook met de search kan vinden..
Het lijkt mij ook dat hij gewoon kapot is, maar ik heb gehoort da zon ding nie kapot kan. Dus heb ik hem ook even open gemaakt, en het klopt. Het is gewoon een ijzer pakje met daarachter wat pinnetjes, en dat gaat in zijn geheel op het moederbord (op een aansluiting) Er was zowel aan de aansluiting als aan dat ijzere bakje niks te zien dat het eventueel kapot zou zijn. Dus denk ik alsnog dat er wel iets aan te doen is.
nee joh chips op een moederbord zijn echt onverwoest baar 
en je moet idd mischien wat aan het niveau van je topics doen
en je moet idd mischien wat aan het niveau van je topics doen
weet iemand mischien nog een oplossing? Ik wil het zo snel mogelijk aan de praat krijgen, want de laptop is een cadeau, en er moet eigenlijk internet op kunnen.