Toon posts:

[js] scrollscript trager in secondary monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een scriptje gemaakt dat de pagina op een wat geleidelijkere manier van links naar rechts laat scrollen. Op het moment werkt ie nog alleen in fx, maar ik merkte net dat het script aanzienlijk trager is als ik het window op m'n secondary monitor zet. En dat vind ik eigenlijk toch wel heel maf.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en of het te verhelpen is?

voor een voorbeeld zie www.rikkertkoppes.com/stp

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 13:13

thomaske

» » » » » »

Omdat waarschijnlijk de videokaart van de 2de monitor van iets mindere kwaliteit is.

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Verwijderd

Topicstarter
wordt de prestatie van een dergelijk script dan mede bepaald door de videokaart? want het scheelt echt enorm. Op m'n 2e monitor is ie eigenlijk veel te langzaam naar m'n zin, dan is het niet meer tof omdat je mensen aan het wachten houdt

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik heb er geen last van, maar mijn monitoren zitten beide op 1 videokaart.

Heb je niet toevallig iets van een Ultramon-achtig tooltje draaien? Misschien dat die nog wat invloed heeft op de snelheid?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Het kan volgens mij zoals Thomaske zegt erg goed aan de videokaart liggen.

Verwijderd

Topicstarter
videokaart klinkt wel plausibel ja, had alleen nooit verwacht dat dat een issue kon zijn.

Zijn er suggesties om het te verbeteren?
(script werkt trouwens nu ff niet in fx, maar weer wel in IE, daar hetzelfde fenomeen)

iemand een idee hoe ik div kan laten scrollen in fx? scrollTo is alleen een method van Window. en setting scrollLeft werkt niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 21:22 ]

Pagina: 1