Toon posts:

[XP] Zwart scherm na openen videobestanden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik voor mijn videokaart (NVIDIA GeForce FX 5200) de driver geïnstalleerd. (http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_77.72.html)
Nu lijkt de pc sneller geworden. (Mappen openen gaat bv. sneller), maar het gaat mis als ik een videobestand (videoclip) open:

Het scherm wordt dan zwart, knippert een paar keer en vervolgens krijg je de video te zien, maar is de kwaliteit zeer slecht. Dit zwart knipperende beeld komt tijdens het kijken telkens terug.

Weet iemand of er misschien een andere driver gedownload kan worden of heeft iemand dit eerder ook meegemaakt?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:57

Nibbz

Postmaster General

Ik zou proberen om de 5 of 6 serie detonator drivers te installeren. Lijkt me dat die beter geschikt zijn voor de Geforce 5 serie

13:37

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

pwink000,

Ik mis in je topicstart een stuk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en wat heb je zelf al gedaan om je probleem op te lossen? Heb je al eens gezocht op GoT? In Windows Operating Systems zijn er vrij recentelijk nog topics geweest over NVidia en videos afspelen dus ik kan me haast niet voorstellen dat je geen enkel topic gevonden hebt.

Kan jij je topicstart eens even aanvullen met wat er niet aan die gevonden oplossing werkte? :)