Toon posts:

D3d craches met GeForce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem is:
MSI K7T Pro (bios versie 1.4) met Athlon TB 800@800
128 mb ram, Creative GeForce 2GTS (niet overgeklokt).
Ik heb allerlei drivers geprobeert zowel nVidia detonator 6.31, 6.32, 6.47, creative dirvers die op me cd stonden, en nieuwste creative drivers 6.34
Nou is het probleem dat me systeem maar blijft vastlopen onder Direct 3d. Zowel bv. UT, NFS Porsche Unleashed, NFS 3. Het gekke is dat als ik UT na de restart op OpenGL zet hij het gewoon vlekkeloos doet. Ook 3Dmark 2000 loopt gewoon en bij dxdiag geeft ie ook geen problemen. Ook Sisoft trouwens niet.
Ik wordt hier echt stapelgek :r van dus graag wat advies plz.

Trouwens ik mijn bios ook niet meer flashen dan loopt ie vast als ie daadwerkelijk wilt gaan flashen. Heb hem int verleden wel geflashed naar 1.4 dus....????

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
-start em is op zonder geluidskaart
-wissel geheugen (zowel module's als van bank)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
EJ Speedy[FRL] :P,
waarom zonder geluidkaart, even uitleg graag.
en het is een module van 128 mb en waarom zou het schelen als in andere bank gaat?
Thx voor de snelle reply

Verwijderd

ik heb een mx, veel hulp gevonden op http://www.geforcefaq.com

sterkte

Verwijderd

Ik had het in quake3 arena en ut dat ie vastliep na een half uur ofzo maar sinds de 428 beta via drivers heb ik nog geen vastloper na 2 uur quake....

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Ik had/hep PRECIES utzelfde as jij general, ik draaj gwoon allus op OpenGL en dan is ut allumaal goed..., dus ik vin ut wel jovol, as je un oplossing vindt, vertel mij die dan oowk ff plz...

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
HET IS OPGELOST, tot nu toe dan >:) :) :9~
ik nog geen vastlopers gehad. De oplossing was bij mij toch de memerymodule in een andere bank stoppen. Heel erg bedankt Speedy vor het advies en andere gamer (ben naam vergeten) succes ermee.

Trouwens ook me bios heb ik kunnen flashen, moest eerst met behulp van jumper de cmos clearen daarna ging het wel.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Dat zouw goed ut probleem kenne zijn jah!, wel ff de moejte waard om ut te probere (ik hep al meer probleme me mun geheuge gehad, kut K7M mobo...) Tnx ppl!

I see dead pixels...

Pagina: 1