Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Search nieuwe mogelijkheden maken

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik weet niet of het mogelijk is met deze search, of dat et al kan. Ik krijg het niet voor elkaar.

Ik zoek een topic over photoshop en dan alleen wat tussen de [] staan. Is het niet mogelijk om hierop te laten zoeken. Ik filter dan namelijk heel veel topics weg, wat het zoeken een stuk gemakkelijker maakt.

Ook zo het gemakkelijk zijn dat grote topic net zoals Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 43 een speciale status kregen zodat als ik zoek op world of warcraft ik aan kan geven dat het een grote topic moet zijn, dit aangezien er meestal zeer relevante informatie in staat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

:? Je kan toch al gewoon in eent opic zoeken .. Gewoon topic openen en dan de search funtie rechtsbovenin gebruiken..

Of bedoel je dat je in de search aan wilt kunnen geven dat je een groot topic zoekt.. :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan toch sowieso de title:-prefix gebruiken?

Dus: "title:WoW noem maar iets" en voor het tweede geval zelfs "title:(groot world of warcraft)"

Ik zie niet in waarom we dan heel moeilijk moeten doen om de functionaliteit te expliciteren tot filtering op wat er tussen de blokhaken staat.

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 02-08-2005 19:17 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

geen reactie meer van de TS, lijkt me dus naar voldoening beantwoord door de heren boven mij :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.