Toon posts:

Interne Sateliet decoder voor media center?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 'n gelukkige gebruiker van 'n Mediacenter van Quibus ( goeie klup trouwens) en gebruik daarbij 2 topboxen om tegelijk 'n sateliet kanaal te kunnen kijken, en 'n ander op te nemen. Echter de ir link tussen mediacenter en topboxen werkt niet altijd goed, dus ben op zoek naar interne sateliet decoder(s).
Wie weet of ze bestaan? Worden ze gesuppord door MediaCenter2005. Zijn ze betaalbaar?

Alvanst bedankt

Harrie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 15:03 ]

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
www.degroeneknop.nl

Kijk daar eens vind je het antwoord wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar ben ik begonnen natuurlijk en ook op "the green button" en ook bij microsoft zelf natuurlijk. Maar geen succes, dus daarom probeer ik het hier

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Alleen free to air werkt nu. 12 augustus komt een update voor mediacenter welke het wel support. (26 augustus voor nederland)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Het is 12 augustus geweest, ik heb alleen nog niks gezien van de update.
Is deze uitgesteld?

Is het dan met de update mogelijk + hauppauge satteliet kaart + kaartlezer mogelijk om direct hardwarematig satelliet tv te volgen? De infrarood oplossing die ik nu gebruik zit er namelijk regelmatig naast (ipv afstemmen op 14 op 4). Zelfs na uren spelen (in de registry) met de IR waarden.

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Laatste nieuws is laat september voor Denemarken, wij zijn meestal een week eerder en engels nog een week eerder.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Pagina: 1