Toon posts:

Controleren welke computers op een computer zijn aangesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een vraag over het volgende:
Stel ik heb een computer en deze staat in plaat A. Verder heb ik een computer in plaats B die af en toe verbonden is met computer A. Nu wil ik vanaf een computer C zien of B verbonden is met A. Is dat mogelijk of moet ik dan speciale software installeren?

Of kan ik als ik toegang heb tot computer A vanaf C, zien welke ip's er verbonden zijn met A?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:35:
Hoi,
Ik heb een vraag over het volgende:
Stel ik heb een computer en deze staat in plaat A. Verder heb ik een computer in plaats B die af en toe verbonden is met computer A. Nu wil ik vanaf een computer C zien of B verbonden is met A. Is dat mogelijk of moet ik dan speciale software installeren?

Of kan ik als ik toegang heb tot computer A vanaf C, zien welke ip's er verbonden zijn met A?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Welk OS draai je op de PC's? onder windows kan je via netstat wat zien en onder linux ook maar dan moet je wel via een terminal gaan of een scriptje maken ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:37:
[...]

Welk OS draai je op de PC's? onder windows kan je via netstat wat zien en onder linux ook maar dan moet je wel via een terminal gaan of een scriptje maken ofzo
Windows XP,
Maar hoe kan ik dan vanaf computer C netstat doen bij computer A?

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16
Dat kan niet. Je zult via een vnc of remote desktop verbinding op pc A moeten kunnen komen voordat je dit kunt controleren. :)

Waarvoor wil je dat trouwens controleren?

-