Toon posts:

[IE] Kan niet inloggen bij hotmail e.a inlog sites

Pagina: 1
Acties:
  • 2.385 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goed, ik zal eerst even het probleem voorleggen:
als ik naar mijn hotmail account wil, dan krijg ik een DNS failure ( om precies te zijn: Service Unavailable - DNS failure
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later. ) Dit heb ik ook bij verschillende andere inlog sites ( hier toevallig niet :D ).

dus ik dacht, dat is straks of morgen wel weer over, nu 3 dagen later is het nog niet over. Dus ik kijken bij help services van microsoft, daar ontdek ik dat ik een of andere patch moet downloaden voor Internet Explorer 6 service pack 1. Nou ok, ik dat downloaden en meteen maar die Internet Explorer 6 service pack 1 installeren. allemaal gebeurt, maar als ik die patch wil installeren verteld hij me dat ik internet explorer 6 sp1 helemaal niet heb? Ik moet die patch dus hebben geinstalleerd om mijn hotmail op te kunnen gaan.

Ik heb ook al met MSN explorer en Firefox geprobeert om erop te komen, maar ik krijg steeds hetzelfde foutbericht. Ik weet dat het niet aan mijn hotmail account ligt omdat iemand anders op een andere computer wel op mijn account kan komen.

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?? |:(

Verwijderd

(raar, een zelfde soort probleem is er ook gemeld in Dig op Fok! http://forum.fok.nl/topic/735395)

Anyway, als ik het goed begrijp werken andere sites wel (GoT kun je bijv. wel op). Aan de browser ligt het ook niet aangezien Fx ook geen verbinding lijkt te maken.

Kun je inloggen onder een ander account op je computer? Ik neem aan dat je nu onder je eigen naam inlogt op een XP machine (toch?)

Twee dingen die je kunt checken:

1) Log in met een ander account en kijk of je dan wel bij je Hotmail kunt;

2) start CMD eens (start, run, "cmd", OK), doe dan "nslookup" en type "www.hotmail.com" of de naam van die andere sites die niet werken. Probeer evt. ook sites die wel werken.

Als 1) werkt is je windows-profile brak en als 2) foutmeldingen geeft dan is de DNS van je provider brak.

Verwijderd

Topicstarter
hmm onder ander account lukt het ook niet, op het hele netwerk ( 3 computers ) doet mijn account het niet, rare is dan wel weer dat mijn broer wel op zijn account kan :?

nslookup geeft de volgende melding:
*** Can't find server name for adress huppeldepup ip jeweet wel : non-existent domain
*** Default servers are not available

> www.hotmail.com
server: Unknown
address: een ip

non-authoritative answer:
name: www.hotmail.com.nsatc.net
address: een ip
aliases : www.hotmail.com

weet niet of dat goed of verkeerd is, heb er namelijk niet zo heel erg veel verstand van }:O

Verwijderd

Topicstarter
niemand die me kan helpen? ;(

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 13:12

SpamLame

niks

Raar hoor, ik kan hier inloggen op hotmail.
FF1.0.4.
WXPsp1.
Stel anders eens een andere/extra DNS servert in?

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:10

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

modem/router ff resetten? mayby opnieuw configureren? temp directory's leeg halen?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Volgens mij heb je last van iets dat niet overweg kan met https.
zoek hier eens tussen: http://gathering.tweakers...XF78-XF8-XF9---A#hitstart

Het zou met de datum te maken kunnen hebben.
En werk je achter deen proxy :?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb alles wat maar met mijn internet te maken heeft opnieuw geconfigureerd, en het heeft geholpen!
ik kan nu weer mijn hotmail op :D

bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1