Ik wilde dus een harde schijf uit PC2 in PC1 zetten. Alles goed en wel, die harde schijf erbij gezet, jumpers van beide schijven op cable select gezet en starten.... een halve seconde begint alles te draaien maar dan nokt ie er weer mee. Als ik de voedingskabel van de HDD uit PC1 (die er eerst ook inzat en toen wel gewoon werkte) eruittrek start de pc wel gewoon goed. Ook de HDD uit PC1 als master op de IDE zetten werkte niet. Ik vind dit vooral vreemd omdat de schijf het 5 min. eerder prima deed. Het enige wat ik heb gedaan is de jumpers veranderen, even de schijf uit de tray gehaald om jumperinfo te bekijken.
Ik had hem eerst een spanningskabel laten delen met de CDRW, omdat de spanningskabel die er eerst op zat maar 1 plug had. Kan dit de harddisk gefried hebben? Als ik de HDD uit PC2 in zn eentje aansluit doet alles het wel gewoon goed.
Ik had hem eerst een spanningskabel laten delen met de CDRW, omdat de spanningskabel die er eerst op zat maar 1 plug had. Kan dit de harddisk gefried hebben? Als ik de HDD uit PC2 in zn eentje aansluit doet alles het wel gewoon goed.