Toon posts:

[3D/OpenGL Games] Alle games lopen vast..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst problemen met OpenGL games, ze lopen meteen vast en krijg een error melding erbij. Als ik die errormelding afsluit krijg ik of een restart of hij keert terug naar windows. Laatst kwam dit probleem opeens voor en komt nu steeds vaker voor, 1 in de hoevelkeer komt het niet voor maar dat is ook erg soms.

Ik heb SOF2 getest die start goed, ik load een map meteen als ik erin zit en wil team joinen -> vast.
Zelfde bij COD kan goed spel opstarten, overigens kan ik ook keurig een demo zien enzo maar wil ik een spel joinen load hij map, dan join ik team en loopt het vast...

Heb hetvolgende geprobeerd:

Formatteren

Pc Specs zijn:

P4 2,8
Asrock P4VM8
1024 Ddram
Cooler Master Extreme Power 430 Watt
PNY Verto 6800 GT

Een spel zoals Flight Simulator 2004 doet het prima. Heb geen last met iets anders gehad behalve OpenGll spellen. Ook merk ik als de spel under heavy load (dus als ik zit te schieten op iemand en veel actie tegelijk doe) loopt hij ook vast.

Heb dit probleem nooit eerder gehad, hij runde perfect. De mobo is een maand oud en sindsdien geen problemen tot nu toe..

Hier is de errorleg bestand:

http://kidgoku.sizzly.com/1577_appcompat.xml [Deze is van COD]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 13:34 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heb je alle drivers geïnstalleerd? Dus ook je mobo drivers?
Voorheen werkte alles dus perfect?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alles mobo, sound, vidkaart...

alle drivers die benodigd waren. Vandaag is hij eenmaal gestart kon gewoon spelen maar na een reboot was het weer vastzitten vlak voor team joining.

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb wat verder gevonden...

Als ik een systeemherstel doe naar wanneer pc geinstalleerd werd BLIJKT alles goed te werken.

dat betekent het is NIET een van de hardware configuratie.

Ik heb SP2 sinds een kort tijd (proffesional met sp2) met mijn oude zonder sp2 (home editie) was alles goed dus dit kan wat verklaren.

Alleen snap ik niet waarom het na een format weer gebeurt omdat het een maand soepel deed met sp2 :(

Iemand suggesties?

Verwijderd

andere driver voor je videokaart proberen? (misschien had je toen een oudere versie en dat ie het toen wel deed?)

Verwijderd

Topicstarter
lijkt mij niet :p ik had met mijn oude winxp home editie de latest drivers van nvidia, die heb ik nogsteeds.

ik mijzelf denk tis SP2 maarja, het kan ook niet zo zijn. Of BIOS alleen dat lijkt mij niet het meest waarschijnlijks

Verwijderd

Topicstarter
oude drivers geprobeerd, spellen zitten nogsteeds vast.

als ik in een spel kom kan ik wel spectaten overal zodra ik join wil t niet werken.

al gereinstalleerd, formatteerd....iemand nog een idee?

voortaan de edit-knop gebruiken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 05-08-2005 08:27 ]

Pagina: 1