Toon posts:

excel

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil graag een optie in excel maar deze krijg ik zelf niet voor elkaar en denk dat ie in vb moet en dat kan ik niet

ik heb in excel een kalender en wil graag als ik op een dag ga staan( door op de dag te klikken) dat deze in een andere cel word weergegeven met bv 1 januari (cel met DATUM)
klik ik vervolgens op een andere cel 2 januari dat er in de cel (DATUM) 2 januari komt te staan enz

wie kan me daar mee helpen

hier een voorbeeld Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mdferket/excel_voorbeeld.GIF

wie kan me hier serieus mee helpen

Bij voorbaad dank

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:51:
Hoi ik wil graag een optie in excel maar deze krijg ik zelf niet voor elkaar en denk dat ie in vb moet en dat kan ik niet

ik heb in excel een kalender en wil graag als ik op een dag ga staan( door op de dag te klikken) dat deze in een andere cel word weergegeven met bv 1 januari (cel met DATUM)
klik ik vervolgens op een andere cel 2 januari dat er in de cel (DATUM) 2 januari komt te staan enz

wie kan me daar mee helpen

hier een voorbeeld [afbeelding]

wie kan me hier serieus mee helpen

Bij voorbaad dank
Na drie jaar nog steeds dezelfde soort topic starts... :9

Je zal een macro moeten schrijven, dat klopt...maar op het net moet dit wel te vinden zijn...google is uw vriend

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Het is niet de bedoeling dat men in P&W dingen voor jou gaat maken omdat jij het zelf niet kan.
P&W is een forum waarin we je best willen helpen bij het zelf programmeren, mar het is geen plek waar je anderen voor je kar kan spannen om iets voor jou te maken.

Dit topic zou trouwens zowiezo meer thuishoren in Officesuites en -software, maar daar zullen ze dezelfde regel hanteren.

Ik stel voor dat je zelf eens uitzoekt hoe je mbhv VBA het gewenste resultaat kunt verkrijgen. Zoek eens een aantal tutorials op, en probeer eea uit. Als het dan niet lukt, dan kan je een topic openen in Officesuites en -software waar je kan vragen of men jou wil helpen.

Trouwens, let ook eens op je topictitel. Verzin in het vervolg eens een titel die een bondige maar duidelijke omschrijving geeft van jouw probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door whoami op 02-08-2005 12:01 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.