Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoek prepaid GSM met goede camera

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:41

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik ben wat sites afgegaan van onder andere Vodafone, Orange en Hi, maar kon niet echt iets vinden. Ik zoek namelijk voor een vriend een prepaid GSM, waar een goede camera het belangrijkste punt is. Nou kon ik niks vinden via google, GoT search of op de sites, en gezien hier de echte experts zitten hoop ik dat iemand een dergelijk toestel kan adviseren :)

Alvast bedankt!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat vind jij een goede camera? Met zoom? Met <1, 1 of >1 Megapixel?

Verwijderd

Als een camera het belangrijkste is, waarom koop je dan geen digitale camera?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 15:54
k denk dat je geen mobieltjes kunt vinden met een optische zoom, wel digitale, maar das bagger.
dan hebben de meeste nieuwe mobieltjes een camera van 1 of 1,3 MP en de SE K750i heeft 2 MP.

als ik hem was zou ik voor die Sony Ericsson gaan, die heb ik zelf ook en het dingetje is echt top.

edit: heeft ie ook nog een budget ofso, want die Sony Ericsson kost toch wel 300€ - 350€

[ Voor 14% gewijzigd door DP Kunst op 02-08-2005 12:38 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 11:44
Voor een prepaid krijg je een telefoon om te bellen. Koop er een leuke camera bij. Vraag advies bij de echte expers (telecom winkels)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57
De SE K750i lijkt me als het om de telefoon met de beste camera gaat ook de beste keus. En die is vast wel als prepaid te krijgen, desnoods simlockvrij met een losse prepaid sim. Loop gewoon eens een winkel binnen? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Sony Ericsson K750i (laatste telefoon op pagina)

http://www.qick.nl/prepay.aspx

Qick is "van" Belcompany en gebruiken netwerk van telfort.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 12:40 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
Glaanieboy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:32:
Wat vind jij een goede camera? Met zoom? Met <1, 1 of >1 Megapixel?
Vanaf 1 megapixel ongeveer :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:34:
Als een camera het belangrijkste is, waarom koop je dan geen digitale camera?
Omdat je een telefoon altijd bij je hebt. De camera laat je makkelijker thuis liggen.

Verder is idd de K750i (die ga ik zelf kopen) een goeie optie voor 'm, maar in prepaid zoals michus 'm aankaartte gewoon te duur. Orange heeft de K700i in de aanbieding voor 150 euro, wat op zich een hele goede optie is, maar een hoop functionaliteit die hij dan weer niet de moeite (van het betalen) waard vind. Maar ik denk al met al dat (gezien zijn budget) de K700i dan toch de beste optie is, niet?

Verwijderd

Bij Vodafone verkopen ze de Sony Ericsson V800 voor € 199 en de Motorola V1050 voor € 179 met € 15 beltegoed. Die hebben beide een 1.3 megapixel camera, bluetooth en UMTS. Leuke, luxe toestellen.

Ze zijn alleen bij de City Points te koop, niet online.

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Of wat vind je van deze: http://gsmarena.com/lg_l341i-1194.php

Bij 25 graden (zonnesteekkorting) is ie ongeveer €89 met €15 beltegoed. Moet je even langs de Primafoon. :)

Verwijderd

Die LG is echt bagger? 640x480 resolutie voor foto's? dat had ik op mijn samsung v-200 ook al, 2 jaar geleden...

De K750i heeft inderdaad een prima cameraatje. Er komt volgens mij binnenkort een nieuwe samsung uit met optische zoom en normale lens...waar weet ik niet, ik zal is wat rondzoeken

• apNia

apNia

Topicstarter
is er een site die ergens gemaakte foto's per toestel staan? natuurlijk wel reviews, maar 1 site zou sneller zijn O+

edit: ja zo'n vermoeden had ik ook al over die LG...

[ Voor 20% gewijzigd door apNia op 02-08-2005 13:04 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als ik jou een advies zou moeten geven: Kijk eens naar de SE K300i, prepaid 79euro. Beter dan de SE T630, minder dan de k750i

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_13711high_35_0_4000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_13730high_35_0_4000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_12479high_35_0_4000.gif

* Een goede VGA camera,
* TFT 65k mooi display 12mb intern geheugen
* 85gram
* Java 3dgames
* Mp3
* 300uur standby / 7uur beltijd(raar mijn t630 doet 14uur)

[ Voor 64% gewijzigd door ToFast op 02-08-2005 15:51 ]

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

www.t4telecom.nl heeft nu in de koopjeskelder de samsung E710 en motorola E398 in de aanbieding voor €100,-
Beide hebben wel een aardige camera, kan ze zelf een prep kaartje in gooien aangezien die telefoons simlockvrij zijn.

• deuxani
Ik dacht dat het om een prepaid toestel ging met camera en die betaalbaar is. De K750 en Samsungs met optische zooms vallen daar niet echt onder. De K700 heeft ook maar een VGA camera en is toch een stuk duurder. Prepaid telefoons met meer dan een VGA camera zijn er niet of enkel boven de €150-€200 in aparte pakketjes. En je hebt er overigens ook altijd een simlock op als je een prepaid pakket aanschaft. Dus of je zal meer geld moeten neertellen of toch tevreden moeten zijn met een 640x480 camera. :) Misschien is martkplaats nog een optie, door gewoon een los simlockvrij toestel aan te schaffen.?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57
deuxani schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:44:
Ik dacht dat het om een prepaid toestel ging met camera en die betaalbaar is. De K750 en Samsungs met optische zooms vallen daar niet echt onder. De K700 heeft ook maar een VGA camera en is toch een stuk duurder. Prepaid telefoons met meer dan een VGA camera zijn er niet of enkel boven de €150-€200 in aparte pakketjes. En je hebt er overigens ook altijd een simlock op als je een prepaid pakket aanschaft. Dus of je zal meer geld moeten neertellen of toch tevreden moeten zijn met een 640x480 camera. :) Misschien is martkplaats nog een optie, door gewoon een los simlockvrij toestel aan te schaffen.?
"Ik zoek namelijk voor een vriend een prepaid GSM, waar een goede camera het belangrijkste punt is."
Ik zie geen budget limiteringen? :) Dan moet je niet gek op gaan kijken als je ook direct goede telefoons geadviseerd krijgt :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja geen budgetmax aangegeven, gezien het aanbod prepaid met goede telefoon al ernstig tegenvalt.. Maar budget rond de 150 is de aim =)

• deuxani
LOL, ok.... geen limiet dus. :) (Met betaalbaar bedoelde ik overigens een prijs van onder de €250, want als er echt geen limiet was, dan had hij allang gewoon een K750i gekocht). Maar ook voor €150 zijn er niet veel opties. De Sony Ericsson D750i (met sim-lock) is er wel al voor €255 ;) (www.gsmtrack.nl) Maar de V800 die ATB adviseerde voor €199 is ook een hele goede optie natuurlijk. Misschien nog ergens een goedkope S700i of D500 te vinden?

[ Voor 20% gewijzigd door deuxani op 02-08-2005 16:32 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
De K300i hierboven is een goede optie. Maar 12MB, en volgens mij geen bluetooth... Maar dat mag niet baten, dan haalt ie er maar een datakabel bij :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sogi.com.tw/park/PIC/567/pic(6).jpg
KEKEK ^___^ best scherpe foto's voor zo'n budgetding!
Pagina: 1