Op het Philips 109P40 scherm van mijn ouders lopen 2 duidelijke verticale lijnen / vegen, de ene ongeveer 1mm dik en de ander een halve mm denk ik. Het zit in het glas denk ik, maar met de hand is niets voelbaar. Het beeld in die lijnen is als een regenboog, of de achterkant van een cd of dvd schijfje, beetje paarsig, je ziet het beeld erachter in ieder geval niet goed meer.. Naast de duidelijke 2 lijnen zie je in het gebied eromheen ook wel vaagjes wat puntjes en kleine stukjes waarvan ook lijkt alsof er iets van de beeldlaag af is!
Het probleem is, ik heb echt geen flauw idee hoe die lijnen daar komen en wat het precies is. Ik zou denken dat er een of anders agressief middeltje over het scherm is gegaan maar mijn ouders zeggen dat dat niet zo is want ze maken dat ding ook nooit schoon.
Ik wou dit probleem even hier voorleggen voordat ik ten onrechte de philips helpdesk bel. Weet iemand wat het zou kunnen zijn en of het onder garantie valt?
Het probleem is, ik heb echt geen flauw idee hoe die lijnen daar komen en wat het precies is. Ik zou denken dat er een of anders agressief middeltje over het scherm is gegaan maar mijn ouders zeggen dat dat niet zo is want ze maken dat ding ook nooit schoon.
Ik wou dit probleem even hier voorleggen voordat ik ten onrechte de philips helpdesk bel. Weet iemand wat het zou kunnen zijn en of het onder garantie valt?