hangt van de gebruikte resolutie af, Bij een hogere res. heb je meer geheugen nodig
Alleen: DE GROETJES
Nu maakt het nog helemaal niks uit, maar over een jaar ofzo, als spellen nog meer pktjes uit je videokaart willen halen en nog meer textures willen opslaan zal 64 nodig zijn denk ik, en een jaar leter heb je weer 128mb, zo blijft het gewoon doorgaan.
Verwijderd
Nu is 32Mb genoeg hoor , tenzij je daar zo'n 22" Piyama hebt die op 1600X1200 minimum moet draaien , dan kan 64 zelfs krap zijn in games .
maar dan ligt het er ook weer aan "wat voor 1" je er koopt !! koop je een TNT 32MB M64 en je vriendje heeft een Geforce2mx 32MB dan lacht hij je alsnog uit !! (tenzij je geen vrienden hebtOp zondag 14 januari 2001 14:27 schreef slacksoff het volgende:koop gewoon lekker 32 joh
Een geforce2 GTS kost niet eens zo gek veel meer... voor 550 piek heb je een asus v7700
HUH??? :?:?:?
das nie duur!
Zou ook 32 MB aanraden, stukken goedkoper, en de performance ligt niet veel lager.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
De geforcen met 64 mb zijn behoorlijk duur en de voodoo (is ook duur) maar vooral slecht, dus koop gewoon een geforce 2 mx (heel goed,perfect,gaat met de tijd mee,snel etc.)
Verwijderd
Toch niet helemaal waar dat je pas over een paar jaar 64Mb moet hebben om de games op hi-res te draaien. Als je SACRIFICE speelt met 32MB dan kun je niet op de allerhoogste character detail spelen...vraagt ie namelijk om een kaart met minimaal 64MB...sja en dan haal je der gewoon meteen 1 als DIE GAME erom vraagt!
Verwijderd
1600x1200 minimum HUH!Op zondag 14 januari 2001 13:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Nu is 32Mb genoeg hoor , tenzij je daar zo'n 22" Piyama hebt die op 1600X1200 minimum moet draaien , dan kan 64 zelfs krap zijn in games .
Dat bepaal je zelf. Als je jezelf wijsmaakt nooit een TV erop aan te sluiten, dan heeft het geen nut. Als je denkt dat je een TV erop aan wilt sluiten, heeft het wel nut. Vind ik overigens wel grappig: TV-out op de TV-in van mijn TV-kaart drukken
Verwijderd
OhjajohOp zondag 14 januari 2001 13:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Tis maar wat je hoobys zijn he?Op zondag 14 januari 2001 19:15 schreef _JGC_ het volgende:
Dat bepaal je zelf. Als je jezelf wijsmaakt nooit een TV erop aan te sluiten, dan heeft het geen nut. Als je denkt dat je een TV erop aan wilt sluiten, heeft het wel nut. Vind ik overigens wel grappig: TV-out op de TV-in van mijn TV-kaart drukken
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
zou voor een GF2 of Radeon gaan,want volgens mij wordt die MX binnenkort door door andere kaarten makkelijk uitgeraced!!!
toch??
toch??
Ik heb een TNT2 Ultra met 32 MB, die is ook nog niet uitgeraced !
* metalant speelt sinds gisteren Colin McRea 2.0
* metalant speelt sinds gisteren Colin McRea 2.0
Beste? 64, als je toch geld zat hebtOp zondag 14 januari 2001 12:37 schreef mushroom het volgende:
Wat is nou het beste een 32 Mb of een 64 Mb videokaart?????
Pagina: 1