Toon posts:

outlook probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een link in outlook wil aanklikken krijg ik deze melding weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Symante Security Response Intelligent Updater
Version 2.09.47
Copyright (C) 2003 by Symantec Corporation. All rights reserved worldwide.

The Symantec virus definition files are used to detect viruses.
Intelligent Updater updates the virus defination files to the latest version automatically.

For program options, type the name of this program and/?.

Do you want to update your virus defination files?
ja/nee

Als ik ja druk krijg ik de melding:
This program does not support a wildcard specification.

Verwijderd

Niet lullig bedoeld, maar wat heb je zelf al gedaan. Heb je al gebruik gemaakt van google. Zou eens beginnen om op Symatec Corporation te search optie te gebruiken om zodoende te zoeken naar deze melding.

Gaarne zelf eerst wat meer research doen.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Er is een bestand genaamd extend.dat in C:\Documents and Settings\<UserID>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook. Deze word automatisch aangemaakt door Outlook.

Hierin staan een aantal setings van Outlook mbt Ad-Ins.

Als je deze weggooit en Outlook opnieuw opstart maakt Outlook deze opnieuw aan. Misschien is je probleem dan weg.

http://www.hroling.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kom niet echt tegen wat je zelf al hebt geprobeerd te doen aan de meldingen die je krijgt. Op GoT en Google is daarover doorgaans toch erg veel te vinden. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. En Policy: Alle regels die op het forum gelden, want je hebt hier al een topic over, en meerdere topics over een onderwerp zijn niet toegestaan. Ga in Probleem links bij outlook maar verder, maar ik zou je wel willen adviseren zelf wat meer onderzoek te doen, anders zal je met dat topic niet veel bereiken :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.