-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Kan helaas niet, want er is al een actieve user met die naam: http://www.tweakers.net/gallery/65023.
(damn)
is ie nog steeds actief? 0,00 pageviews namelijk enzo
(jullie kunnen meer zien dan ik
)
is ie nog steeds actief? 0,00 pageviews namelijk enzo
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Die pageviews zeggen niets over het aantal pageviews van die user, maar zeggen alles over het aantal malen dat die Gallery-pagina is opgevraagd. Uit zijn accountgegevens blijkt dat hij een sessie heeft openstaan tot wo 26 jul 2006, wat betekent dat hij op 26 juli 2005 nog langs is geweest, en dat is te kort geleden om het account aan iemand anders te geven.
ahhh jah, dan houdt het op 
Is het misschien mogelijk dat ik hem kan contacten (via jullie anders) en vragen of hij misschien een andere nick wilt? Dat is toendertijd ook gebeurd, een user wilde mijn nick
Is het misschien mogelijk dat ik hem kan contacten (via jullie anders) en vragen of hij misschien een andere nick wilt? Dat is toendertijd ook gebeurd, een user wilde mijn nick
Je had hem kunnen contacteren als zijn e-mailadres openbaar was geweest, maar dat is niet het geval. Het lijkt mij geen goed idee om deze user hiervoor aan te spreken, hij zal tenslotte niet voor niets zijn e-mailadres verborgen hebben, dus dat doen we niet.
Pagina: 1