Voor mijn werkgever moet ik een planning maken voor de migratie van Office op onze clients. Op dit moment draaien we Office XP op alle clients binnen ons netwerk. De clients moeten gemigreerd worden naar Office 2003. Binnen ons netwerk maken we sinds kort gebruik van de complete Novell ZenWorks Suite versie 6.5. Onze servers binnen ons netwerk bestaan uit zowel Windows 2003 servers als Novell Netware servers.
Heeft iemand wel is een soortgelijke migratie gedaan ? Heeft iemand misschien resources of nuttige tips ?
Ik heb google en de search bij Novell al gebruikt. Ik kwam hier weinig nuttige informatie tegen.
Het geen wat ik zelf denk te moeten doen :
1. Installatie van Office 2003 op een netwerkshare (admin install, /a)
2. Slipstreamen nieuwste Service packs en patches met installatie op netwerkshare
3. D.m.v. van Office 2003 Resource Kit een MST bestand maken met alle relevante settings voor de applicatie.
4. Maken van een ZenWorks MSI met de transformatie (MST) file in de applicatie
5. Reporting aanzetten op applicatie en uitrollen
Ik denk alleen dat ik problemen kan verwachten met de productactivatie ?
Heeft iemand wel is een soortgelijke migratie gedaan ? Heeft iemand misschien resources of nuttige tips ?
Ik heb google en de search bij Novell al gebruikt. Ik kwam hier weinig nuttige informatie tegen.
Het geen wat ik zelf denk te moeten doen :
1. Installatie van Office 2003 op een netwerkshare (admin install, /a)
2. Slipstreamen nieuwste Service packs en patches met installatie op netwerkshare
3. D.m.v. van Office 2003 Resource Kit een MST bestand maken met alle relevante settings voor de applicatie.
4. Maken van een ZenWorks MSI met de transformatie (MST) file in de applicatie
5. Reporting aanzetten op applicatie en uitrollen
Ik denk alleen dat ik problemen kan verwachten met de productactivatie ?