[Outlook XP/2003] 2 Talen in Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Na een servercrash (SBS 2003 EN) is helaas de system status niet gebackupt. Adhv een lijstje zijn alle users opnieuw aangemaakt in de AD, omdat de gebruikers nogal haast hadden om weer te kunnen mailen zijn zij allen al voordat de mailboxen gerestored zijn weer ingelogd op hun PC's (XP NL, Outlook XP NL of 2003 NL) waardoor zij (zoals dat voorheen was) een postvak-in, postvak-uit, verzonden items enz erbij kregen.
Echter na de restore hebben de gebruikers er nu ook een inbox, outbox, sent items enz bij wat tevens de default lokatie is voor alle Email.
Nu wil ik weer terug naar enkel NL waarbij de NL mappen ook de default lokatie is.

- Ik heb bij de Exchange manager --> server properties --> locals de taal al op alleen Dutch gezet
- Ik heb al eens geprobeerd Outlook op te starten met de /resetfoldernames schakeloptie (daarbij moet ik zeggen dat ik dat gedaan heb vanaf een EN Outlook, wel met de regio instellingen op NL)

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:20
Kan je dit niet oplossen met exmerge? Daar zit een taaloptie in voor dit soort problemen.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Heb de tool bekeken, ik kan hiermee eigenlijk alleen mailtjes van de ene map naar de andere porteren en vanuit .pst bestanden en andersom. Daarmee is de default bezorglokatie nog niet aangepast.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Is er nog iemand die een andere oplossing heeft? De tijd dringt een beetje :P

Verwijderd

Outlook starten met de optie /resetfoldernames.
Doe dit voor elke mailbox met problemen eenmalig.

Succes, Peter

Verwijderd

hmm, dat had je al gedaan. Maar probeer het zeker eens met een NL Outlook.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Heb het nu ook met een NL Outlook gedaan, werkt helaas niet. Er staan nog steeds een inbox en een postvak-in enz enz

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ik ga het eens doorlezen, bedankt :)
Pagina: 1