ATI Tv out Video Modus vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Hoi, ik heb ook op het forum een beetje rondgekeken, maar zijn posts van 2002 +/- dus misschien is er al een "oplossing" ik heb dus die zwarte balken onder en boven, maar nu met de Video Modus bij TV Out settings, heb ik vol scherm maar mis dus een stukje, op zich is dat niet zo erg maar nu komy het, ik kijk veel Anime en japanse films, dus de ondertiteling word dan soms ook uit het beeld verloren, is er misschien een oplossing voor zodat ik geen zwarte balken heb zonder al te veel van het beeld te verliezen? want met die video modus zijn de kleuren ook veel mooier. de anime die ik kijk is ook geen breedbeeld formaat, en heeft ook geen zwarte balken, dus aan de source ligt het niet.

[edit] mn settings staan btw op Theater Mode, Beeldvullende Video, 16:9 breedbeeld, mijn tv is ook een sony wega 82 cm breedbeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Tiduz op 02-08-2005 04:16 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

vaak willen werkt het beter als je je computer beeldscherm op 1024x786 zet als je iets op je tv gaat kijken vanaf je PC. werkt hier iig altijd goed :)

TV's kunnen bij mijn weten geen hogere resolutie aan.