Toon posts:

PHP & Ereg

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
if(!eregi("[-a-z0-9]+$",$query)) die("<b>Error:</b> Invalid Search.");

zou toch moeten werken voor A-Z en 0-9

kan gewoon in het midden #$ plaatsten... Wie weet raad?

PS: Voor de moderator LEER PHP ZELF!! ik geef genoeg uitleg, geen reden om te bannen.

Verwijderd

Topicstarter
Elke PHP PROGRAMMEUR weet waarover ik spreek en jij bant me, geen reden voor omdat ik alles opgeef wat jullie vroegen.

Die functie werkt niet als ik die syntax in het midden zit, leg het probleem uit dus dat heb ik ook gedaan, nogmaals GEEN REDEN VOOR EEN BAN.

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En elke forumbezoeker weet het verschil tussen een ban en een slotje? :? Tja, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan lukt die ban ook nog wel.

Zoek wanneer je weer bekoeld bent dan even op hoe je "not" gebruikt voor een reeks.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 17:18
staat direct in de PHP-manual

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04-2025
Zet een dakje ( ^ ) op het begin van je regex. En ik weet niet wat je wel bent, maar je bent in ieder geval geen goede PHP 'programmeur' :)

[ Voor 63% gewijzigd door Creepy op 02-08-2005 09:01 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 02:28:
if(!eregi("[-a-z0-9]+$",$query)) die("Error: Invalid Search.");

zou toch moeten werken voor A-Z en 0-9

kan gewoon in het midden #$ plaatsten... Wie weet raad?

PS: Voor de moderator LEER PHP ZELF!! ik geef genoeg uitleg, geen reden om te bannen.
Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Oftewel: mail -NMe- even met de uitleg waarom jij denkt dat je topic onterecht dicht is.
Neem daarbij AUB de P&W FAQ - De "quickstart" eens goed door want met je topicstart op deze manier kunnen we niet erg veel, maar dat gaf -NMe- ook al aan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.