Naar aanleiding van een advies in een eerder topic van mij hier op GOT heb ik mij maar een laten verleiden tot een poging Linux na zes jaar weer eens te proberen, enfin ik ben enigzins een computer nitwit dus ben alweer tegen een probleem aangelopen.
Graag wilde ik het vanaf de HD laten lopen ipv de CD want dat zou wel eens wat sneller kunnen zijn.
Op de site staat dat dat zo zou moeten:
Nou mooi natuurlijk zou je denken, maar ik kom er maar niet uit hoe die ruimte te maken bij het intyppen tussen de regels, met de enter knop lukt het niet.
Gaarne uw advies!
ps kan iemand mij een MSN programma aanraden om middels DSL van MSN gebruik te kunnen maken?
Graag wilde ik het vanaf de HD laten lopen ipv de CD want dat zou wel eens wat sneller kunnen zijn.
Op de site staat dat dat zo zou moeten:
http://www.damnsmalllinux.org/talk/node/642) Open up an xterminal window and type:
***CODE SAMPLE***
sudo su
cfdisk /dev/hda
***END CODE SAMPLE***
Nou mooi natuurlijk zou je denken, maar ik kom er maar niet uit hoe die ruimte te maken bij het intyppen tussen de regels, met de enter knop lukt het niet.
Gaarne uw advies!
ps kan iemand mij een MSN programma aanraden om middels DSL van MSN gebruik te kunnen maken?