vraag ipod camera connector

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 11:22
Ik wil waarschijnlijk een nieuwe ipod gaan kopen wat dus voortaan altijd een soort ipod foto is eigenlijk. Wat ik nu graag wil is dat ik mijn camera kan aansluiten en dan de foto's hiervan overzetten naar de ipod. Nu zag ik op de apple site dat je camera 1 van de onderstaande protecollen moet ondersteunen. Weet iemand of heeft iemand ervaring met een olympus c750uz camera en/of de canon eos350d ? Ik moet ik echt eerst even weten voor ik beslis tot aanschaf eigenlijk. Alvast super bedankt voor de hulp !! (heb olympus al gemaild wacht nog op andwoord en bij canon moet je eerst registreren met adres iets wat ik eigenlijk nog niet wil !):

-PTP
-Type 4 (or Normal)
-Mass Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
clonedonkey schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 00:39:
Ik wil waarschijnlijk een nieuwe ipod gaan kopen wat dus voortaan altijd een soort ipod foto is eigenlijk. Wat ik nu graag wil is dat ik mijn camera kan aansluiten en dan de foto's hiervan overzetten naar de ipod. Nu zag ik op de apple site dat je camera 1 van de onderstaande protecollen moet ondersteunen. Weet iemand of heeft iemand ervaring met een olympus c750uz camera en/of de canon eos350d ? Ik moet ik echt eerst even weten voor ik beslis tot aanschaf eigenlijk. Alvast super bedankt voor de hulp !! (heb olympus al gemaild wacht nog op andwoord en bij canon moet je eerst registreren met adres iets wat ik eigenlijk nog niet wil !):

-PTP
-Type 4 (or Normal)
-Mass Storage
EOS 350D >> mass storage wel... voor de rest wacht je maar mooi op die mail van olympus en registreer je maar bij canon. Het is hier geen "dump-je-vraag-want-ik-wil-zelf-geen-moeite-doen".

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.