Toon posts:

[MSI K8N SLI platinum] Creative geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag dit moederbord aanschaffen, omdat deze creative live 24-bits onboard heeft.
Is het nu eigelijk mogelijk om de drivers van de creative site zelf te installeren? Of moet je echt die van msi installeren?

Tnx in advance _/-\o_

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 11:28
lijkt me dat beide kunnen toch?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
De drivers van MSI werken bij mij prima, ik zie geen reden om Creative drivers te proberen.

edit:
De drivers zijn volgens mij ook gewoon ontwikkeld door Creative en worden zeer regelmatig ge-update.

[ Voor 44% gewijzigd door Henk007 op 02-08-2005 09:40 ]

Verwijderd

ik heb nu geen msi k8n sli platinium bordje maar wel een creative audigy 2 ZS en volgens mij lijkt het me beter dat je de creative drivers installeerd omdat het toch wel zo zal zijn dat creative meer op audio support gericht is dan MSI zelf. Maar het is uiteraard niet noodzakelijk en het zal ook wel prima draaien op de MSI drivers.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 14:27
Er zitten niet eens drivers van MSI bij. Als je tijdens installatie van de MSI cd aangeeft dat je de geluidsdrivers wenst te installeren, vraagt hij direct om de cd met geluidsdrivers (en die is van......rapapa......Creative).

Ze werken trouwens perfect hoor, maar zorg dat je alleen de audiodrivers voor Windows installeert en niet de volledige Multimedia-suite, dat is een log programma (heeft wel een aantal leuke functies, maar er zit niets bij dat bv. Winamp niet beter kan).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat verder gezocht en de drivers van creative zelf zouden werken. Maar krijg je dan ook de menu's van creative zelf? Of enkel de windows volumeregeling. Domme vragen ;-) maar wel belangrijk voor mijn surround :D

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 14:27
Welnee, alles blijft gewoon via Windows instelbaar, op de oude vertrouwde manier. Indien je de Multimedia-shit installert, kun je naast de Windows-manier op via de proggies van Creative het een en ander instellen, zoals surroundsound en allerlei rare geluidseffecten (op zich erg leuk, maar het blijft een log programma).

Ik heb er zelf een Creative 6.1 aanhangen en dat werkt perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door AnotherFruitcake op 02-08-2005 12:22 ]

Pagina: 1