Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onverwachte beperking met Medion MDJUKE 220 (Kruidvat)

Pagina: 1
Acties:
  • 834 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn net gekochte Medion MDJUKE 220 volgepompt met MP3's en zie tot mijn grote schrik dat ik niet in staat ben om door de directories te bladeren én de muziek van daar uit te selecteren.

Klopt dat? Op die manier ben ik gebonden aan de juistheid van de ID tag omdat het apparaat alleen de mogelijkheid lijkt te geven om te bladeren via ID tag info.
Ze kunnen bij Medion toch wel verzinnen dat dat niet handig is als er duizenden muziekies op staan waarvan niet alle ID tag correct zijn?

Weet iemand meer?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
het overgrote deel van alle mp3 spelers met een hardeschijf ondersteunt alleen 'bladeren via id3 tag'. Dit is inclusief de spelers van apple, sony, iriver, creative en alle andere grote merken. Medion heeft gewoon goed gekeken naar de concurrent.
Als jou collectie mp3tjes geen juiste of volledige id3 tags bevat zou ik je aanraden om die goed op orde te maken waarvoor genoeg tooltjes te vinden zijn op internet. (ikzelf gebruik tag and rename)

Verwijderd

't Kan wel via bestandsbeheer in het hoofdmenu.
(mischien alleen met de nieuwe firmware dat weet ik niet.)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 21:14 ]

Verwijderd

Beste Medion JUKE220 gebruikers,

Ik heb een Medion JUKE220 Type MD 95274. Echter, ik heb geen accu, geen oplader en geen software. Wie weet waar ik deze het beste (lees: Het goedkoopste) kan aanschaffen?

Kan iemand mij wellicht de software toesturen?

Thanx in advance.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Deze oude koe hoeft niet nog verder uit de sloot. Helemaal niet voor en crosspost. ;) Gesloten dus...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.