'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd

die dus?
doe eens een hue saturation layer op colorize en een blauw tint en dan blending mode op overlay ofzo
en dan met de settings experimenteren
Maar jullie zeggen dus toch maar een macro ervan maken?
@Korakal: ik ga hem checken: thnx!
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik heb in het begin ook veel met plugins geklooid, maar heb er nu geeneen meer geinstalleerd. Pas als ik er een nodig heb en ik kan het zelf niet gedaan krijgen, dan installeer ik misschien wel een plugin.
@Ozboz: Ok, helemaal waar...
[ Voor 18% gewijzigd door Savantas op 02-08-2005 10:18 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tikje onzin opmerking, als tijd geld is en je juiste plugin's hebt die netto zelfde resultaat geven dan zul je als bedrijf gek zijn niet die paar euro's voor een plugin te betalen. Tijd is geld, heeft weinig met lui te maken.Savantas schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:52:
Ach ja, typisch geval van onnodige plugin. Maar 9 out of 10 plugins zijn gemaakt puur voor de luie medemensch...
Tja, de bevels kan je ook gewoon blijven doen in Painter Classic <g>Ach ja, typisch geval van onnodige plugin. Maar 9 out of 10 plugins zijn gemaakt puur voor de luie medemensch...
@Alienfruit: Vergeet Paint niet!
[ Voor 43% gewijzigd door Savantas op 02-08-2005 13:32 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)