Misschien ken je het wel, le morvan? Een regio in noordelijk frankrijk met een hoop regen, vriendelijke fransozen, lekker eten en een mooi landschap. Ik hoop dat ik je met mijn 2 jaar kennis aan fotografie een mooi beeld van het o zo mooie land kan verschaffen en je de volgende vakantie niet doortuft naar het zuiden, maar gaat genieten van een lekker klimaat en een hoop meer 
#1 Op naar de frankrijk, al genietend van Koning Baudewijns snelwegverlichting in het belgenland

#2 Kijkje nemen in Cluny, al genietend van mooie muziek en animations wandelen door een pitoresk kloosterdorp met geheel eigen architectuur

#3 De bijbehorende muzikant

#4 En de dames van les animations

#5 Wat een wandeling door de weilanden al niet oplevert aan landschappen

#6 Tijd voor wat rust en ontspanning, de vader leest een heftig boek

#7 En hop, weer wandelen, ditmaal weer de het boerenland, gelukkig zijn het lieve mensen...

#8 Dan maar weer op kerkentoer, ben even naam van 't stadje kwijt, maar was mooi en je kunt er lekker eten...

#9 Het timpaan, een goede grote kerk heeft ereen in deze regio, het beeld een of ander afgrijselijk gebeuren in de hel of op aarde uit, maar toch, leuk ding!

#10 Gelukkig waken er heilge beelden over ons

#11 Ook diens zuster is paraat

#12 Wat duiven wel niet allemaal met kloostermuren doen...

#13 Een stille gang...

#14 En dan maar weer wandelen, en wat vinden we daar, jep, een spinnetje (net zo groot als de palm van mijn hand, en dies vrij groot

#15 Al genietend van 't weer en 't uitzicht nadert de wandeling en de tour door de morvan zijn einde

Alle fotos zijn gemaakt met een EOS 350D, kitlens of de Tamron 70-300 macro 1:2 koffiemachiene
#1 Op naar de frankrijk, al genietend van Koning Baudewijns snelwegverlichting in het belgenland

#2 Kijkje nemen in Cluny, al genietend van mooie muziek en animations wandelen door een pitoresk kloosterdorp met geheel eigen architectuur

#3 De bijbehorende muzikant

#4 En de dames van les animations

#5 Wat een wandeling door de weilanden al niet oplevert aan landschappen

#6 Tijd voor wat rust en ontspanning, de vader leest een heftig boek

#7 En hop, weer wandelen, ditmaal weer de het boerenland, gelukkig zijn het lieve mensen...

#8 Dan maar weer op kerkentoer, ben even naam van 't stadje kwijt, maar was mooi en je kunt er lekker eten...

#9 Het timpaan, een goede grote kerk heeft ereen in deze regio, het beeld een of ander afgrijselijk gebeuren in de hel of op aarde uit, maar toch, leuk ding!

#10 Gelukkig waken er heilge beelden over ons

#11 Ook diens zuster is paraat

#12 Wat duiven wel niet allemaal met kloostermuren doen...

#13 Een stille gang...

#14 En dan maar weer wandelen, en wat vinden we daar, jep, een spinnetje (net zo groot als de palm van mijn hand, en dies vrij groot

#15 Al genietend van 't weer en 't uitzicht nadert de wandeling en de tour door de morvan zijn einde

Alle fotos zijn gemaakt met een EOS 350D, kitlens of de Tamron 70-300 macro 1:2 koffiemachiene
|>